اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیران هرمزگان ملزم به اجرای دورکاری کارمندان مطابق با وضعیت کرونا هستند

معاون استاندار هرمزگان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، ملزم به اجرای دورکاری کارمندان مطابق با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا هستند.

مدیران هرمزگان ملزم به اجرای دورکاری کارمندان مطابق با وضعیت کرونا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز اظهار کرد: استفاده از ماسک و دورکاری کارمندان سلیقه شخص خاصی نیست، بلکه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است و برای حفظ سلامتی مردم، ضروری است که همه به مصوبات این ستاد عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از عادی انگاری بیماری کرونا در دستگاه‌های اجرایی خودداری شود، به تداوم دورکاری کارکنان متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد شیوع کرونا در شهرستان های استان هرمزگان اشاره و عنوان کرد: طبق جدید ترین رنگ بندی اعلام شده در خصوص وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان، شهرستان های بندرعباس، میناب، جاسک، رودان، بندرخمیر و قشم در وضعیت قرمز قرار دارند و در این شهرستان ها، ۵۰ درصد کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى و دو سوم کارمندان سایر ادارات باید به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: شهرستان های بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت نارنجی هستند و یک سوم کارمندان دستگاه‌های خدمات رسان ضرورى در این شهرستان ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و در سایر ادارات هم باید ۵۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: همچنین شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، سیریک و ابوموسی در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى به صورت کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری، فعالیت خواهند کرد.

شیبانی با بیان اینکه مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، ملزم به اجرای دورکاری کارمندان هستند، تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجراست و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل‌ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

وی گفت: پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید با دقت و جدیت کامل توسط دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها، رعایت و اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: قطعا بازدیدهای سرزده توسط بازرسین از ادارات استان برای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، افزایش پیدا خواهد کرد و با مدیران و کارمندان متخلف برخورد خواهد شد.

 انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول