اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 1100 کیسه برنج بین نیازمندان رودان

رئیس کمیته امداد رودان گفت: در راستای تامین معیشت نیازمندان با همکاری خیرین زکات ، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی تعداد یک هزار و 100 کیسه برنج تهیه و توسط کمیته امداد به نیازمندان تحت حمایت و اقشار اسیب پذیر شهرستان رودان اهدا شد.

توزیع 1100 کیسه برنج بین نیازمندان رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صفدر صالحی صبح امروز با بیان اینکه خیران در مناسبت‌های مختلف با کمک‌های خود یاریگر نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر هستند، گفت: در راستای تامین معیشت نیازمندان با همکاری خیران زکات، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی تعداد یک هزار و 100 کیسه برنج به ارزش 264 میلیون تومان تهیه و توسط کمیته امداد به نیازمندان تحت حمایت و اقشار پذیر شهرستان رودان اهدا شد.

وی ارزش هر کیسه برنج اهدایی را 240 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این اقلام تهیه‌شده با توجه به اولویت خانواده‌های ایتام، بی‌سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند تحت حمایت این نهاد و همچنین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان با بیان اینکه هم‌اکنون شش هزار و  638 خانواده با جمعیت 16 هزار و 237 نفر تحت حمایت کمیته امداد رودان قرار دارند، یادآور شد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان جامعه در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شود تا با مشارکت گسترده مردم بتوانیم روند محرومیت‌زدایی را در مناطق محروم سرعت بخشیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول