اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم است

امام جمعه سلطانیه به جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم از دخالت در سرنوشت خود اشاره کرد و گفت: عده‌ای منافق صفت که دَم از مردم می‌زنند طوری سخن می‌گویند تا مردم را فریب داده و مانع مشارکت حداکثری در انتخابات شوند.

جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: خداوند در همه جا شاهد اعمال ماست ولی فقط متقین از همراهی با خدا بهره می‌برند. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه چون در جنگ خندق تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده بود و لذا ضربت امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام به عمر بن عبدود که در واقع شکست کفار بوده، افضل از عبادت جن و انس می شود، گفت: شرایط امروز ما هم شبیه به جنگ احزاب است و همه دشمنان جمهوری اسلامی با اتحاد هم، یک جنگ همه جانبه  سیاسی و اقتصادی خصوصا فشار و تحریم به راه انداختند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه عده‌ای از منافقین داخلی و نفوذی‌ها هم با ایجاد یأس و ناامیدی به دشمن کمک می‌کنند، افزود: همانطور که ثمره ایستادگی مسلمانان در جنگ خندق شکست و سرافکندگی دشمن بود، مقاومت ملت ایران نیز آمریکا را سرافکنده خواهد کرد.

خطیب جمعه سلطانیه به جنگ تبلیغاتی دشمنان در آستانه انتخابات برای ناامید کردن مردم از دخالت در سرنوشت خود اشاره کرد و افزود: عده‌ای منافق صفت که دَم از مردم می‌زنند طوری سخن می‌گویند که عده‌ای را فریب دهند تا در انتخابات شرکت نکنند.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه مردم در راستای عمل به تکلیف شرعی و اسلامی و وصیت امام و شهدا و تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت می‌کنند، ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید به جای شعار در مناظره‌ها و تبلیغات انتخاباتی برنامه بدهند و مردم هم به برنامه‌ها توجه کنند و فریب شعارها، تبلیغات کاذب و حریف هراسی برخی کاندیداها را نخورند.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مسئله مهم کشور و مردم اقتصاد و معیشت است، افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری باید برای حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان، وضعیت اقشار کم درآمد که گرانی‌ها آنها را شرمنده خانواده کرده و برای جوانان مبتکر و با انگیزه که در راستای تولید و اشتغال فکر و ایده‌ای دارند، برنامه داشته باشند.

وی گرانی‌ها و بی‌ثباتی بازار را یکی از معضلات مردم و جامعه دانست و با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید اعلام کنند که برای گرانی و بی ثباتی بازار چه برنامه‌ای دارند، افزود: با برنامه بودن کاندیداها که بیانگر توجه آنان به مشکلات مردم باشد، به حضور حداکثری هم کمک خواهد کرد. 

امام جمعه سلطانیه انتخابات شوراهای اسلامی را هم بسیار مهم دانست و با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری نباید ما را از انتخابات شوراهای اسلامی غافل کند، گفت: کاندیداهای شورای شهر سلطانیه برنامه‌های خود را برای توسعه و آبادانی شهری زیبا در شأن نام و قِدمت سلطانیه ارائه دهند.

وی با تشکر از عملکرد مسؤولان و شهرداران و شوراهای اسلامی سابق و فعلی تصریح کرد: با همه کارهای انجام شده، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر سلطانیه حتی هسته مرکزی شهر که میزبان گردشگران نیز هست، در حد شأن و نام سلطانیه نیست و اِلمان شهری در این شهر دیده نمی‌شود.

حسینی‌نسب با اشاره به روز قانون اساسی و با بیان اینکه قانون اساسی را کسانی نوشته‌اند که دارای دو خصوصیت علم و آگاهی از دین و روحیه انقلابی و آگاهی از ایده‌های انقلاب داشتند، افزود: همه باید قانون را محترم بشمارند و به آن پایبند باشند.

وی با بیان اینکه قانون آن قدر اهمیت دارد که مقام معظم رهبری از کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشدند ولی به قانون تمکین کردند تشکر کرد، افزود: فتنه ۸۸ نتیجه عدم تمکین به قانون بود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول