اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کسب رتبه دوم دانشجویان داروسازی بندرعباس در آزمون جامع داروسازی

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نخستین گروه دانشجویان دانشکده داروسازی بندرعباس در ارزشیابی کشوری موفق به کسب رتبه دوم با امتیاز 95.83درصد از لحاظ میزان قبولی دانشجو در بین 25 دانشکده مطرح کشور شد.

کسب رتبه دوم دانشجویان داروسازی بندرعباس در آزمون جامع داروسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر امید صفا عنوان کرد: داروسازی از رشته‌های پرطرفدار کنکور تجربی به شمار می‌رود که هر ساله داوطلبان زیادی به هدف قبولی در این رشته در کنکور سراسری شرکت می کنند.

وی ابراز کرد: آزمون ۱۸۰ واحدی مهمترین آزمون سراسری برای دانشجویان داروسازی و ارزیابی دانشکده میباشد. تمامی علاقمندان به رشته داروسازی می‌دانند با سنگین شدن رقابت در این رشته، برای رسیدن به هدفشان مسیر پرپیچ و خم و سنگینی را پیش رو دارند که نیازمند عزمی راسخ و داشتن اطلاعات جامع و دقیقی در خصوص رتبه و درصدهای قبولی رشته داروسازی است.

رییس دانشکده داروسازی علوم پزشکی هرمزگان عنوان داشت: این موفقیت حاصل زحمات و حمایت‌های ارزنده روسا و معاونان دانشگاه به ویژه معاونان آموزشی از بدو تاسیس دانشکده تا کنون، اعضای هیات علمی، کارکنان زحمتکش دانشکده و حوزه معاونت آموزشی و بخصوص دانشجویان پر تلاش و فعال ورودی ۹۴ که همه این افراد نقش موثر و بسزایی در کسب این جایگاه داشته‌اند؛ می باشد.

 شایان ذکر است خانم فاطمه خواجویی دانشجوی ورودی ۹۴ این دانشکده با کسب نمره ۱۶۷ در کشور رتبه چهارم شدند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول