اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری| کار ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس خوب پیش می‌رود/ افتتاح در سال آینده

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کار ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس به خوبی پیش می‌رود و اگر با جدیت کنونی دنبال شود تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پیگیری| کار ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس خوب پیش می‌رود/ افتتاح در سال آینده

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس و در پاسخ به پیگیری آخرین وضعیت بیمارستان در حال ساخت نفت ستاره خلیج فارس از سوی این خبرگزاری اظهار کرد: کار ساخت بیمارستان ۲۶۴ تخت‌خوابی نفت ستاره خلیج فارس که در محوطه بیمارستان شهید محمدی در حال اجراست به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: این بیمارستان که در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در حال ساخت است، اکنون با جدیت از سوی استاندار و نمایندگان استان در حال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم تا سال آینده آن را بهره برداری برسانیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فعالان اقتصادی استان نیز خواست تا در زمینه ارتقای ظرفیت‌های بهداشت و درمان استان به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند تا بتوانیم تراز حوزه سلامت هرمزگان را ارتقا دهیم.

 

به گزارش فارس، بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس دارای ۲۶ هزار مترمربع زیربنا خواهد بود که شامل هفت طبقه است و بخش‌های آزمایشگاه فیزیولوژی (پاراکلینیک قلب، پاراکلینیک مغز و اعصاب، پاراکلینیک ریه)، فیزیوتراپی، ۱۰ اتاق عمل، داروخانه، سالن اجتماعات و بخش آموزشی با ۳۵۰ صندلی، ICU، POST CCU، CCU و  POST ICU، تأسیسات، تصویربرداری، امحاء زباله، انبار مرکزی، رختشویخانه، استریل مرکزی، آشپزخانه، غذاخوری و رختکن مرکزی کارکنان را در خود جای خواهد داد.

این بیمارستان در فاز نهایی به صورت ۱۶۸ تخت بستری در هفت بخش ۲۴ تخت‌خوابی، ۷۰ تخت مراقبت ویژه و مراقبت ویژه متوسط و ۳۶ تخت بستری در بخش ایزوله است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول