اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سپاه گنبدکاووس ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در ماه مبارک رمضان در سه مرحله بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

سپاه گنبدکاووس ۵ هزار بسته معیشتی  بین نیازمندان توزیع می‌کند

رمضانعلی قاسم‌پور ظهر امروز در حاشیه ۱۳ مرحله استانی رزمایش «کمک مومنانه» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سیزدهمین مرحله استانی رزمایش کمک مومنانه امروز یک‌هزار و ۶۰۰ بسته مواد غذایی شامل رب، روغن، حبوبات، برنج، ماکارونی و غیره هر بسته به ارزش ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: امروز این رزمایش با کمک واحد بسیج خواهران و خیرین تهیه و در روستاها و سطح شهرستان توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای رزمایش «کمک‌های مومنانه» توسط سپاه از زمان شیوع کرونا تاکنون خاطرنشان کرد: از زمان شیوع و همه گیری بیماری کرونا تاکنون تعداد ۴۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیز تعداد یک‌هزار بسته موادغذایی، ۲۵۰ بسته اقلام بهداشتی، ۲ هزار و ۵۶۰ عدد ماسک و دستکش، ۲ هزار و ۱۰۰ عدد بروشور اطلاعاتی بهداشتی، ۲۵ بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.
قاسم‌پور گفت: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۶۰۰ نفر غربالگری شده و در چهار مرحله ویزیت رایگان انجام شده که به ۸۰ نفر از بیماران نیز دارو به صورت رایگان داده شده است.
وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان طی سه مرحله تعداد ۵ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول