اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی در «طرح شهید شوشتری» کار جهادی است

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات کم‌برخوردار «طرح شهید شوشتری» باید بسیجی‌وار کار جهادی کرد.

لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی در «طرح شهید شوشتری» کار جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم‌پور صبح امروز در جلسه پیگیری اقدامات و مشکلات «طرح شهید شوشتری» با کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: حرکت خوب جهادی اجرای «طرح شهید شوشتری» در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار شهر از سال ۱۳۹۴ در کشور کلید خورده و فعالیت‌های خوبی در این راستا انجام شده است.
وی با اشاره به اجرای «طرح شهید شوشتری» در محله اسلام‌آباد (امامزاده) شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ اقدامات فرهنگی و زیرساختی خوبی در این محله انجام شد و بیش از ۱۵ میلیارد ریال در این حوزه هزینه شد.

* ایجاد اشتغال واقعی و دائمی در راستای توانمندسازی محله اسلام‌آباد گنبدکاووس است
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در آن سال‌ها نخست از مشکلات این محله مستندی توسط سپاه تهیه و سپس اقدامات انجام شده توسط سپاه و مجموعه شهرستان به تصویر کشیده شد که الگوی بسیار مناسبی در سطح استان و کشور مطرح شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جامعه در راستای خدمت‌رسانی به مردم عدم رصد اقدامات و ادامه کار و نتایج به عمل آمده است که باید در این حوزه همه تقویت شویم.
قاسم‌پور گفت: برای اجرای فعالیت‌های «طرح شهید شوشتری» باید همه دستگاه‌های اجرایی راهبردی برای خود ترسیم کرده و لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محلات به مانند یک بسیجی کار جهادی کردن است.
وی بیان کرد: مهمترین اولویت ما برای افراد ساکن در این محلات ایجاد اشتغال واقعی و دائمی در راستای توانمندسازی آنها است.
مراکز نیکوکاری با هدف شناسایی و حمایت از افراد نیازمند افزایش پیدا می‌کند
رئیس کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: در راستای شناسایی افراد نیازمند واقعی و حمایت از این اقشار مراکز نیکوکاری در همه محلات شهر راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و تشویق زنان جوان مطلقه به ازدواج اولویت ما در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
محمد باقرپور گفت: به بانوی مطلقه جوان مددجو کمیته امداد در صورت ازدواج مجدد ۵ میلیون تومان هدیه تعلق گرفته و همسر وی نیز وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد پایین دریافت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد نیز تعداد ۱۵۰ تبلت از مرکز درخواست شده که تاکنون ۶۰ عدد تبلت بین این دانش آموزان توزیع شده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول