اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیجیان گنبدی بیش از 55 هزار نفر را در «طرح شهید سلیمانی» غربالگری کردند

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال در طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیجیان شهرستان 55 هزار و 450 نفر برای ویروس کرونا غربالگری شدند.

بسیجیان گنبدی بیش از 55 هزار نفر را در «طرح شهید سلیمانی» غربالگری کردند

رمضانعلی قاسم‌پور امروز در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در اواخر سال گذشته و همه‌گیری آن تاکنون سپاه شهرستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه اقدام به اجرای حدود ۱۰ رزمایش کرده است.
وی تصریح کرد: در این رزمایش‌ها تاکنون ۳۲ هزار و ۴۴۶ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و امروز یک‌هزار و ۹۵۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه که بین نیازمندان توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به کمک‌های خیرخواهانه امسال سپاه با مشارکت خیرین و نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد خاطرنشان کرد: امسال ۱۲۵ هزار و ۲۹۲ پرس غذای گرم، ۶ هزار و ۲۳۸ عدد مرغ کشتار روز، ۹۵۰ دست لباس ورزشی، ۳ هزار و ۱۴۰ بسته لوازم‌التحریر، ۲ هزار دست پوشاک و کفش و ۸۳ هزار و ۵۰۰ قرص نان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
وی ادامه داد: ۹۵۸ گروه جهادی در قالب یک‌هزار و ۲۰ نفر بسیجی در طرح‌ها و کمک‌های مومنانه شرکت داشته و ۹۱ هزار و ۱۵۰ عدد ماسک تولید و ۲۵۰ هزار و ۱۸۸ عدد ماسک و دستکش را در مناطق محروم توزیع کردند.
قاسم پور گفت: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۴۴۴ مورد ویزیت رایگان توسط گروه جهادی انجام شده و به ۹۲۰ نیازمند که توانایی خرید دارو نداشتند دارو رایگان توزیع شده است.
وی با اشاره به تشویق جوانان به ازدواج و برگزاری ازدواج آسان به رسم سنت پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: ۴۹ مورد جهیزیه هر یک به ارزش حدود ۱۵۰ میلیون ریال برای زوج‌هایی که توانایی خرید جهیزیه نداشته و ازدواج آنها به تعویق افتاده بود تهیه و اهدا شد.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: امسال توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی ۵۵ هزار و ۴۵۰ نفر در «طرح شهید سلیمانی» غربالگری شده و ۶۹۲ مورد اماکن مذهبی، آموزشی و مدارس و یک‌هزار و ۶۵۴ مورد اماکن عمومی ضدعفونی شده است.
وی گفت: رزمایش کمک مومنانه تا عادی شدن وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع کرونا و کاهش مشکلات اقتصادی همچنان ادامه داشته و مرحله بعدی توزیع بسته‌های معیشتی در آستانه ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول