اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان/ با «طرح شهید سلیمانی» موج چهارم کرونا را کنترل می‌کنیم

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه این است که با دستور مستقیم سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلستان که مهد ۴ هزار شهید است یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بسازیم.

ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان/ با «طرح شهید سلیمانی» موج چهارم کرونا را کنترل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار احمد عبداللهی امشب در گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیمای گلستان اظهار کرد: رسالت سپاه این است هرجا خللی در زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان شود و با خدمت به مردم مشکلات را رفع کند

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های سپاه در موج های کرونا به کمک مجموعه بهداشت و درمان رفت و بالاترین درصد بستری کرونا در بیمارستان‌های سپاه صورت گرفت.

* سهل‌انگاری‌های صورت گرفته در ایام عید، مسافرت‌ها و رفت و آمدها ما را وارد موج چهارم کرد

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با گسترش کرونا یکی از اقدامات اجرایی خود را مبارزه با این ویروس بر مبنای محله‌محوری منزل به منزل قرار دادیم.

سردار عبداللهی افزد: غربالگری صورت گرفته در فاز اول «طرح شهید سلیمانی» به برکت نام مبارک این شهید عزیز فوق‌العاده اجرا شد تا منجر به کاهش چشمگیر فوتی‌ها و مبتلایان بشود.

وی خاطرنشان کرد: البته سهل‌انگاری‌های صورت گرفته در ایام عید، مسافرت‌ها و رفت و آمدها ما را وارد موج چهارم کرد اما تلاش می‌کنیم با «طرح شهید سلیمانی» آن را کنترل کنیم.

*‌گلستان یکی از استان‌های موفق ما در اجرای «طرح شهید سلیمانی» بود

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گلستان یکی از استان‌های موفق ما در اجرای «طرح شهید سلیمانی» بود.

سردار عبداللهی هدف ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه این است که با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان که مهد ۴ هزار شهید است یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بسازیم.

انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول