اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب کارگاه تولیدی غیرمجاز در کهریزک

بخشدار کهریزک از پلمب یک واحد تولیدی غیرمجاز در روستای گلحصار واقع در بخش کهریزک شهرستان ری خبر داد.

پلمب کارگاه تولیدی غیرمجاز در کهریزک

امین بابایی بخشدار کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: ظهر امروز در جریان بازرسی از یک مجتمع صنعتی در روستای گلحصار، یک واحد غیرمجاز تولید مواد شوینده کشف شد.

وی گفت: این واحد تولیدی بدون داشتن مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو، اداره بهداشت و سایر مراجع به طور مخفیانه فعالیت می‌کرد.

بخشدار کهریزک با بیان اینکه وضعیت کارگران تولیدی نامناسب بود، افزود: کارگران در استفاده از موادی مانند تگزافون، سودسوزآور و وایتکس بدون داشتن حفاظت‌های فردی کار می‌کردند همچنین کف، دیوار، سقف، تهویه و در کل شرایط ساختمانی کاملاً نامناسب بود.

بابایی با بیان اینکه نداشتن مسؤول فنی مهمترین نکته در این کارگاه بود، ادامه داد: کارگران، مواد اولیه را به طور چشمی و کاملاً تجربی و بدون نظارت‌های لازم استفاده می‌کردند ضمن آنکه تمام مواد اولیه و رنگ‌های موجود نیز غیرمجاز، فله‌ای و بدون برچسب و تاریخ بود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آب این محل نیز آلوده و غیربهداشتی است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه هیچ یک از نکات بهداشتی در این واحد رعایت نشده بود به دستور رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک کارگاه پلمب و تمام محصولات ضبط شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول