اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جمع‌آوری ۸۵ میلیارد تومان کمک‌ مردمی در رزمایش مواسات و همدلی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون در این استان بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به دبیرخانه قرارگاه مواسات رسیده و میان نیازمندان توزیع شده است.

جمع‌آوری ۸۵ میلیارد تومان کمک‌ مردمی در رزمایش مواسات و همدلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در جلسه ستاد کمک‌های مومنانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرارگاه مواسات و همدلی در ایران علاوه بر دفاع و مبارزه با ویروس کرونا از کمک به نیازمندان نیز غافل نشده است، گفت: تاکنون در این استان بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به دبیرخانه قرارگاه رسیده و میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها برای مرحله سوم انجام شده و امیدواریم تا پایان سال اتفاقات خوبی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان رخ دهد، افزود: تاکنون ۲ سری جهیزیه کامل به نیازمندان تحویل داده شده است و یک هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و تا پایان سال جاری نیز یک هزار نفر دیگر ثبت‌نام خواهند کرد که این رقم برای استان ما رقم بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه به صورت مناسبتی و فصلی بوده و هیچگاه تعطیل نشده است، خاطرنشان کرد: برای مرحله سوم این رزمایش که از ۲۰ اسفندماه در سراسر کشور اجرایی خواهد شد آماده می‌شویم.

تأثیر ۸۰ درصدی قرارگاه مواسات بر استان

اکبری تصریح کرد: مردم استان در همه طرح‌های این قرارگاه مخصوصا طرح حاج قاسم سلیمانی پیش‌قدم بودند و بالغ بر هزار و ۵۰۰ تیم در این قرارگاه تشکیل شد که در این استان بیش از ۸۰ درصد در کاهش تلفات و کنترل بیماری اثر داشت.

وی گفت: در طرح شهید سلیمانی در همه حوزه‌ها از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه مسکن، اشتغال و ... در قالب گروه‌های مختلف با تعامل مجموعه‌های استانی از جمله کمیته امداد نیز فعالیت شده است.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان در کمیته امداد استان سرمایه‌گذاری شده و مشاغل زود بازده توسط کمیته امداد و بسیج در حال اجرا است که تا پایان سال این مبلغ جذب و تا سال آینده دو برابر این مبلغ جذب استان خواهد شد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول