اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاروان تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی استان اصفهان به راه افتاد

مراسم بدرقه کاروان اهدایی تجهیزات ورزشی ۲۲ باب خانه ورزش روستایی با حضور رئیس فدراسیون ورزش روستایی برگزار شد.

کاروان تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی استان اصفهان به راه افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم بدرقه کاروان اهدایی تجهیزات ورزشی ۲۲ باب خانه ورزش روستایی صبح امروز در گلستان شهدا برگزار شد.

محمدتقی امیری‌خراسانی در این مراسم اظهار داشت: در زمینه ورزش بعد از انقلاب اتفاقات خوبی در حوزه ورزش روستایی انجام شد و زیرساخت‌های ورزشی خوبی در روستاها ایجاد شده است.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در کنار تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در زمینه نرم‌افزاری نیز چراغ این خانه‌ها را روشن نگه داریم.

وی در پایان تصریح کرد: ابتدا جنبه سلامتی روستاییان را در نظر داریم و سپس به جنبه قهرمانی ورزش نگاه می‌کنیم؛ امیدواریم مربیان روستانشین را تربیت کنیم تا در روستاها سبب ترغیب روستاییان به انجام ورزش شوند.

با توسعه زیرساخت‌ها از استعداد‌های روستاییان استفاده شود

محمد طباطبایی نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مباحثی که در جمهوری اسلامی بعد از انقلاب مورد توجه بود توسعه زیرساخت‌های ورزشی با نگاه عدالت‌محور بوده است؛ اتفاقات خوبی از سال‌های گذشته برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌ها از ظرفیت و استعدادهایی که در روستاها و از ظرفیتی که در همه مناطق وجود دارد استفاده شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم این تجهیزات در راستایی ورزش همگانی و قهرمانی در روستاها استفاده شود و در راستای افتخارافرینی برای ورزش کشور تلاش کنیم.

تجهیز ۵۲۲ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان

مهدی اسدی در این مراسم اظهار داشت: هدف از ایجاد خانه‌های ورزش روستایی، ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در روستا است؛ امروز تجهیز ۲۲ خانه ورزش روستایی را داریم که به نام شهیدان هر روستا نام‌گذاری شده است.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی افزود: استان اصفهان در اوایل سال ۹۲ برای اولین‌بار در کشور در‌ روستایی در کاشان خانه ورزش روستایی ایجاد کرد؛ تاکنون ۵۲۲ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان دارای خانه ورزش روستایی با تجهیزات است که  نتیجه همدلی و کار جهادی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: استان اصفهان از استان‌های برتر در ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی است؛ امیدواریم به روزی برسیم که هیچ روستایی کمبود فضا و تجهیزات ورزشی نداشته باشد و بتوانیم در روستاها آموزش ورزش‌های مختلف را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول