اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجهیر 33 خانه ورزش روستایی در اصفهان

مراسم ارسال تجهیزات به ۳۳ خانه ورزش روستایی استان اصفهان در محل گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

تجهیر 33 خانه ورزش روستایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس اصفهان، مهدی اسدی در مراسم ارسال تجهیزات ۳۳ خانه ورزش روستایی به روستاهای شهرستان اصفهان اظهار: پیام ما به روستاییان این است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ورزش بپردازند، چون ورزش شرط اول سلامتی است.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان اصفهان ادامه داد: به کم برخوردار‌ترین روستاها هم اهمیت می‌دهیم و نسبت به تجهیز خانه‌های ورزش روستایی آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امروز تمامی روستاهای شهرستان گلپایگان به خانه‌های ورزش روستایی مجهز شدند و تا پایان سال هم ۳ شهرستان دیگر از لحاظ تجهیز خانه‌های ورزش روستایی تکمیل خواهند شد.

اسدی در پایان گفت: تا این لحظه ۵۳۷ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح شده و امیدواریم در دهه فجر انقلاب اسلامی بتوانیم این تعداد را به بیش از ۶۰۰ خانه ورزش روستایی برسانیم که در این راه از همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن کمال تقدیر و تشکر را داریم.

به گزارش فارس، پیش از این مراسم به مناسبت هفته تربیت بدنی جامعه ورزش شهرستان اصفهان با حضور در گلستان شهدا ضمن گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان، تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های امام و شهدا داشتند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول