اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجهیر ۵۰ خانه ورزش روستایی در اصفهان

مراسم اعزام کاروان تجهیزات اهدایی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به ۵۰ باب خانه‌های ورزش استان، در گلستان شهدای اصفهان انجام شد.

تجهیر ۵۰ خانه ورزش روستایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مراسم اعزام کاروان تجهیزات اهدایی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به ۵۰ باب خانه‌های ورزش استان، در گلستان شهدای اصفهان انجام شد.

مهدی اسدی، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز ۵۰ باب خانه‌ی ورزش روستایی به لطف خدا تجهیز می‌شود، افتخار می‌کنیم که در هر روستا یک خانه ورزش احداث می‌شود؛ تا این لحظه نزدیک به ۵۰۴ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان به لطف تمامی دستگاه‌ها احداث شده و این آمار نشان دهنده پیشتازی استان اصفهان در کل کشور است.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان ادامه داد: نیمی از هزینه‌های لوازم‌های ورزشی را کارخانه ذوب‌آهن تقبل کرده است، در سال جاری ۹۸ خانه ورزش روستایی احداث شد.

سید محمد طباطبایی نیز در حاشیه این مراسم اذعان داشت: بحث توسعه فرهنگ ورزش روستایی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است، خوشبختانه استان اصفهان در راه توسعه خانه‌های ورزش روستایی پیش‌گام و پیش قدم بوده است، امیدوارم با تجهیز بیشتر خانه‌ها بتوانیم نقش خود را به درستی ایفا کنیم؛ در حوزه رسانی باید خدمت‌دهی به خوبی اجرا شود.

سردار مجتبی فدا،  نیز در این مراسم عنوان داشت: فعالیت خوبی انجام شده است، ولی در قبال کاری که شهدا کرده‌اند کار نسبتا کمی است؛ در اصفهان خانواده‌های زیادی شهدا را به انقلاب تقدیم کردند و خم به ابرو نیاورده‌اند، باید بر روی هرکدام از نام یکی از شهدا قرار می‌گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تشریح کرد: شهدای باید الگوی جوانان قرار بگیرند، باید ایثار و استقامت شهدا سرمشق جوانان قرار بگیرد تا بتوانند در تمام زمینه‌ها خوش بدرخشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول