اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۱۰ طرح گردشگری در دهه فجر

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: همزمان با دهه فجر ۱۰ طرح گردشگری شامل بومگردی، سفرخانه سنتی و مجتمع گردشگری افتتاح می‌شود.

افتتاح ۱۰ طرح گردشگری در دهه فجر

علیرضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۱۰ پروژه گردشگری در همدان افتتاح می‌شود اظهار کرد: چهار سفره خانه‌سنتی با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه یک مجتمع سرمایه‌گذاری با ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود افرود: پنج بومگردی نیز با ۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

 معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: چندین طرح نیز در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود که به زودی اعلام خواهد شد.

وی در ادامه از تصویب ۱۲ طرح گردشگری در کمیته فنی معاونت سرمایه‌گذاری استان همدان خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل احداث و تبدیل تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۹۵ نفر است.

قاسمی با بیان اینکه این طرح‌ها در شهرستان‌های همدان، رزن، تویسرکان، ملایر و اسدآباد است خاطرنشان کرد: طرح‌های مصوب شامل دو طرح هتل، سه طرح مجتمع گردشگری، دو طرح سفره‌خانه سنتی، یک طرح مرکز سرگرمی تفریحی، یک طرح اقامتگاه سنتی و سه طرح اقامتگاه بومگردی است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول