اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| لوله‌های فرسوده نفت در سرخون بازسازی می‌شود

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در خصوص اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر در سرخون، گفت: بازسازی و تعمیر لوله‌های فرسوده در دستورکار قرار گرفته‌است.

فارس من| لوله‌های فرسوده نفت در سرخون بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزار فارس از شهرکرد به دنبال ثبت سوژه  «مردم سرخون از آلودگی نفتی رنج می‌برند» در سامانه فارس من، این موضوع را از مسؤؤلان مربوطه پیگیری کرده‌ایم؛ در زیر توضیحات مدیرکل محیط زیست استان آمده است.

شهرام احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص آلودگی خاک و آب در منطقه سرخون پس از ترکیدگی نفت، گفت: پژوهشکده آب و خاک از منطقه سرخون بازدید کرده است و از خاک و آب این منطقه نمونه‌برداری‌های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیگیر رفع آلایندگی موجود هستیم و نمونه‌های لازم به مراجع کشوری فرستاده شده تا درصد آلایندگی مشخص شود و میزان خسارت برآورد شود و به مرجع قضایی گزارش داده شود.

احمدی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر در سرخون، خاطرنشان کرد: اصلاح خط لوله‌های نفت، بازسازی و تعمیر لوله‌های فرسوده، قراردادن شیرقطع‌کن در فاصله‌های کمتر و پاکسازی خاک‌های آلوده در دستورکار قرار گرفته‌است.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول