اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

100 کارمند میراث فرهنگی گلستان حامی 60 فرزند محسنین و ایتام شدند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در راستای طرح «هر کارمند حامی فرزند معنوی» در قالب پویش ملی «ایران مهربان» ۱۰۰ نفر از کارمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان حامی ۶۰ فرزند محسنین و ایتام شدند.

100 کارمند میراث فرهنگی گلستان حامی 60 فرزند محسنین و ایتام شدند

عیسی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در طرح «هر کارمند حامی فرزند معنوی» در قالب پویش ملی «ایران مهربان» هر کارمند با توجه به توان مالی خود و به دور از هرگونه وظیفه اداری با هدف حمایت از ایتام و انجام کار خداپسندانه ماهانه مبلغی را برا کمک به این افراد در نظر می‌گیرد.
وی تصریح کرد: این طرح در سال‌های گذشته با هدف رسیدگی بیشتر به فرزندان محسنین و ایتام آغاز شده و در حال حاضر یک‌هزار و 525 فرزند یتیم و محسنین گلستانی در صف نوبت دریافت حمایت‌های مادی و معنومی حامیان و خیرین هستند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان با بیان اینکه هر فرد علاقمند و نیکوکار می‌تواند در طرح «اکرام ایتام» شرکت کند خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس ekram.emdad.ir و وارد کردن کد ملی و شماره همراه خود کد فعالسازی را دریافت و نیات خیرخواهانه خود را در رسیدگی به کودکان و نوجوانان نیازمند عملی کنند.
وی ادامه داد: کارمندان عزیز می‌توانند با وارد کردن عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ شناسنامه ایتام و محسنین را دریافت تا نسبت به حمایت این فرزندان اقدام کنند.

* در حال حاضر ۲۵ هزار و ۷۷۸ حامی از ۱۱ هزار و ۱۷۵ فرزند محسنین و ایتام حمایت می‌کنند
بابایی گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار و ۷۷۸ حامی از ۱۱ هزار و ۱۷۵ فرزند محسنین و ایتام حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به هفته پژوهش و فناوری بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از هرگونه فعالیت نمایشگاه‌ها، بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان با مدیریت پارک علم و فناوری از ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه به صورت مجازی دایر است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان ادامه داد: در این نمایشگاه آنلاینی کمیته امداد در چهار غرفه با عناوین ساخت ژانرتور بدون منبع تغذیه و سوخت، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک گیاهی، ساخت ادوات کشاورزی، ساخت مصنوعات چوبی آنتیک، ساخت شاتون‌های تقویت شده و غیره حضور دارد.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در این شرایط شیوع بیماری کرونا با هدف حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان کمیته امداد و دلگرمی غرفه‌داران و استفاده از تجارب آنها برگزار شده و بستر مناسبی برای توسعه طرح‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های اشتغالزایی در حوزه اینترنت و فضازی مجازی است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول