اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ایجاد اشتغال برای 4000 مددجو گلستانی

مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: با هدف توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد برای 4 هزار مددجو شغل ایجاد می‌شود.

ایجاد اشتغال برای 4000 مددجو گلستانی

عیسی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته امسال ۱۳۷ میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده که با همکاری و تعامل بانک‌ها این اعتبارات پرداخت می‌شود.
وی تصریح کرد: این میزان اعتبار برای ایجاد اشتغال 4 هزار مددجو گلستانی در نظر گرفته شده که در حوزه‌های مختلف و بنا به آموزش‌های لازم برای ایجاد مهارت مورد نیاز در حرفه شغلی ایجاد می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد گلستان از پرداخت بسته‌های تشویقی به کارفرمایان و کارآفرینان توسط کمیته امداد خبر داد و گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها و حمایت از کارفرمایان در شرایط کنونی اقتصادی بسته‌های تشویقی در ازای بکارگیری مددجویان این نهاد به کارفرمایان و کارآفرینان پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هر یک از کارفرمایانی که برای یک نفر مددجو با پرداخت حداقل حقوق اداره کار و بیمه اشتغال ایجاد کند این نهاد انقلابی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار صد و باز پرداخت هفت ساله به کارفرما اعطا می‌کند.
بابایی گفت: به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان و پس از اطمینان از پرداخت حقوق و بیمه مددجو، سهم پرداخت بیمه توسط کارفرما به صورت ۱۰۰ درصدی توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد.
وی بیان داشت: پرداخت بسته‌های تشویقی به کارفرمایان و کارآفرینان در مناطق محروم و نقطه صفر مرزی با شرایط مناسب و مطلوب‌تری ارائه می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول