اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 2.5 میلیارد تومان یخچال و کولر در جکدان بشاگرد

رییس کمیته امداد بشاگرد گفت: ۱۵۰ دستگاه یخچال و ۱۵۰ دستگاه کولرگازی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان با همکاری مرکز نیکوکاری فرهیختگان والی و گروه‌های جهادی بین خانواده‌های آسیب دیده از سیل شهرستان بشاگرد توزیع شد.

توزیع 2.5 میلیارد تومان یخچال و کولر در جکدان بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی غلامشاهی اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری و مشارکت بنیاد علوی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به توزیع ۳۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی بین خانواده‌های آسیب دیده از سیل در روستاهای زاچ و داربست بخش جکدان شهرستان بشاگرد نموده است.

وی افزود: محموله اهدایی، شامل ۱۵۰ دستگاه یخچال و ۱۵۰ دستگاه کولرگازی به ارزش دو میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان بوده که این اقلام با همکاری مرکز نیکوکاری فرهیختگان والی و گروه‌های جهادی بین خانواده‌های آسیب دیده شناسایی‌شده توزیع شد.

رییس کمیته امداد بشاگرد ادامه داد مشارکت خوب خیران نیک‌اندیش بتوانیم تعداد بیشتری از لوازم ضروری موردنیاز خانواده‌های تحت حمایت را تأمین نموده و در این شرایط: فراهم کردن حداقل لوازم ضروری زندگی برای آسایش خانواده‌های نیازمند ازجمله برنامه‌های حمایتی این نهاد است که امیدواریم با سخت به پشتیبان این خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول