اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار سردار جعفری با سردار سالاری/ تعامل سپاه و پلیس زمینه‌‌ساز اقتدار و امنیت

فرمانده انتظامی استان در دیدار با فرمانده سپاه امام سجاد استان ، تداوم و تعمیق تعامل سپاه و نیروی انتظامی را زمینه ساز موفقیت در ماموریت‌های مشترک دانست.

دیدار سردار جعفری با سردار سالاری/ تعامل سپاه و پلیس زمینه‌‌ساز اقتدار و امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان در بندرعباس دیدار و ضمن تبریک هفته بسیج طی سخنانی اظهار داشت: تداوم و تعمیق تعامل سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک شده و تضمین کننده امنیت پایدار در شهرستان‌های مختلف استان خواهدبود.

وی افزود: بی تردید اصلی‌ترین رسالت ناجا، بسیج، سپاه و سایر نهادهای امنیتی این است که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر تعاملی فراگیر در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

این مقام انتظامی، سپاه و نیروی انتظامی را بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت پایداردانسته و بیان داشت: افتخار بزرگ این دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

سردار جعفری افزود: زحمات بسیجیان وارسته و مخلص در جبهه های حق علیه باطل طی حماسه هشت سال دفاع مقدس و با ایستادگی و از خودگذشتگی در دفاع از میهن عزیزمان برکسی پوشیده نیست و نیروی انتظامی نیز خود را همگام و همدل با بسیج دانسته و با سرلوحه قراردادن فرمایشات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیجی بودن را برای خود افتخار ی بزرگ می داند.فرمانده انتظامی استان هرمزگان عملکرد پلیس و بسیج را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در تامین امنیت پایدار جامعه هستند و هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان تر محقق خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: سپاه و ناجا به عنوان دو نیروی تامین کننده امنیت با تداوم و تعمیق روابط می توانند در پاسداری از مرزهای کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام های موثری بردارند.

سردار اباذر سالای فرمانده سپاه امام سجاد استان نیز در این دیدار از مشارکت ، همکاری و همدلی مجموعه نیروی انتظامی در اجرای موفق برنامه ها و مناسبت ها و ارایه خدمات بویژه برگزاری رزمایش های همدلی و مساوات در نقاط مختلف استان قدردانی کرد.

دیدار فرمانده انتظامی هرمزگان با خانواده بسیجی شیهد آرمات

فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید علیرضا آرمات در بندرعباس طی سخنانی گفت : داشته های کشور و انقلاب را مرهون خون شهداء و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان هستیم. 

سردار غلامرضا جعفری که به همراه سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان با خانواده شهید علیرضا آرمات در بندرعباس دیدار کردند.

وی در این دیدار با قرائت فاتحه به روح مطهر شهید طی سخنانی گفت : فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاوید است که باید ضمن حراست و پاسداری، آن را در همه ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: امنیت و سلامت دو نعمت مهم الهی هستتند و تا زمانیکه یکی از این دو نعمت بزرگ را از دست نداده ایم قدردان آن نمی‌باشیم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهارداشت: امروز به برکت خون شهداء و صبر و ایثار خانواده این بزرگواران امنیت بسیار خوبی را در منطقه ای که کانون نا امنی است و تمام دشمنان اسلام هدفشان نا امن کردن ایران اسلامی است شاهد هستیم و این امنیت مرهون خون شهدا است.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: شهداء جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم. 

سردار جعفری در ادامه داشته های کشور و انقلاب را مرهون خون شهداء و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان دانسته و افزود: با فداکاری های شهداء و خانواده های آنان کشور به عزت و اقتدار در سطح جهان و منطقه رسیده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول