اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستبند پلیس بر دستان آدم ربا در میناب

با تلاش مأموران انتظامی میناب و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یک آدم ربا در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان میناب شناسایی و دستگیر شد.

دستبند پلیس بر دستان آدم ربا در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی جوان 25 ساله با تهدید سلاح سرد توسط 2 فرد ناشناس در خرداد ماه امسال، بلافاصله با تلاش همه جانبه ماموران یکی از عاملان آن دستگیر و جوان ربوده شده در کمتر از 48 ساعت آزاد شد.

وی با بیان اینکه عامل اصلی گروگانگیری قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بود، انگیزه آدم ربایان را اختلاف حساب مالی عنوان کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، نهایتا متهم متواری پس از چندین ماه فرار، روز گذشته با یک دستگاه خودرو پژو در محور "هشتبندی-میناب" شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی توسط مأموران انتظامی شهرستان دستگیر شد.

سردار جعفری سوابق متهم دستگیر شده را 2 فقره آدم ربایی، حمل مواد و سرقت یک دستگاه پژو عنوان کرده و افزود: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.#

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول