اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| چطور 4 جوان فارس و ترکمن باعث احیای 6 کارخانه راکد شدند چهار کارآفرین جوان گلستان در غالب یک تیم تخصصی ترکیبی از قومیت فارس و ترکمن با یکدلی و هماهنگی توانستند با صرف فعل خواستند با احیای ۶ کارخانه راکد باعث ایجاد ۱۰۸ شغل مستقیم شوند.
۱۳۹۹-۸-۲۸ ۱۴:۱۶ http://fna.ir/f0rlg1
0

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، چهار کارآفرین موفق استان با داشتن بهترین مدارک دانشگاهی با خط کشیدن دور مسیر کارمندی به فرمان رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال لبیک گفتند.
«عبدالحمید پور» که مدرک دامپزشکی دارد و سه سال سابقه کارمند پیمانی در اداره دامپزشکی داشته است و اکنون یک کارآفرین موفق است، «شاهین صادق‌زاده» دارای مدرک مهندسی مکانیک که لذت اشتغال را در کارآفرینی و خلق ایده به پدیده می‌داند، «اسماعیل کریمی» دیگر کارآفرین موفق که دارای مدرک مهندسی برق است و با کوله‌باری از تجربه تخصصی وارد یک کار گروهی در عرصه تولید شده است و «حبیب‌الله نظری» مسوول بازاریابی در فروش محصولات تولیدی است.

6  واحد تولیدی راکد در قالب سه شرکت تعاونی «سیمین درنا گلستان» در ناحیه صنعتی «بناور» (سیمین‌شهر) دارارای سه واحد تولیدی، شرکت «یکتابافت هیرکان» در شهرک صنعتی بندرترکمن (پنج پیکر) دارای یک واحد تولیدی و شرکت «دژپلاست نگین ترکمن‌صحرا» در شهرک صنعتی آق‌قلا دارای یک واحد تولیدی راه‌اندازی شد تا پنج واحد راکد به مرحله تولید برسند و یک واحد تولیدی در حال بازسازی است و روند توسعه این شرکت‌ها جزو اهداف چهار کارآفرین گلستانی است.
زمینه فعالیت این واحدهای تولیدی در تولید انواع نخ‌های پلاستیکی، کادویی، عدل‌بندی «بیلر»، تابیده و طناب صیادی، بازیافت پلاستیک، گرانول مواد، بافت گونی، دوخت، برش و چاپ کیسه است.

 

انتهای پیام/۲۳۰۷/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول