اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین مکان استقرار خانه احزاب استان سمنان

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان گفت: تأمین مکان برای استقرار اعضای خانه احزاب استان سمنان به‌طور جد در دستور کار است.

تأمین مکان استقرار خانه احزاب استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم رستمی‌فر بعدازظهر امروز در جلسه خانه احزاب استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: استانداری سمنان متولی احزاب و جریان‌های سیاسی در استان نیست، بلکه به دنبال حمایت و توسعه تحزب است.

او بیان کرد: رسالت تشکیل خانه احزاب در استان سمنان به این خاطر بوده که احزاب با هر گرایش دور هم جمع شوند و فرهنگ گفت‌وگو بین احزاب به معنای واقعی تقویت شود.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان بیان کرد: در کنار افزایش تعامل و گفت‌وگوی احزاب با تشکیل خانه احزاب، برای رفع مشکلات صنفی احزاب استان باهم فکری خود احزاب هم باید اقدام شود.

رستمی‌فر گفت: نوعی از پیگیری جمعی از سوی خانه احزاب در استان سمنان باید دنبال شود و هدف از تشکیل خانه احزاب، تشکیل یک راه مشخص و تقویت تمامی احزاب در استان است.

او افزود: تلاش استانداری استان سمنان به‌گونه‌ای است که بدنه نحیف احزاب را قوی سازد؛ تأمین مکان برای استقرار اعضای خانه احزاب استان سمنان به‌طور جد در دستور کار است و تلاش کنیم با کمک یکدیگر محل فعالیت خانه احزاب هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان تصریح کرد: فضای دوستی و همدلی در خانه احزاب استان باید تقویت شود و این همدلی در نهایت می‌تواند به افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات‌ها و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه و نظام بین‌الملل بینجامد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول