اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خانه احزاب ایران:

دولت و مجلس به احزاب یارانه اختصاص دهند/ استان‌ها صاحب‌ خانه احزاب می‌شوند

عضو خانه احزاب ایران با بیان اینکه دولت دوازدهم و مجلس به احزاب یارانه اختصاص دهند، گفت: دولت دوازدهم باید با احزاب همفکری کند.

دولت و مجلس به احزاب یارانه اختصاص دهند/ استان‌ها صاحب‌ خانه احزاب می‌شوند

قدرت‌علی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران در تشریح جایگاه احزاب در کشور اظهار کرد: احزاب به دلایل مختلف جایگاه واقعی خودشان را در کشور پیدا نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه سران قوا برای راه‌اندازی احزاب در سراسر کشور هماهنگ نیستند، تصریح کرد: متأسفانه در این راستا ناهماهنگی‌های زیادی به چشم می‌خورد.

عضو خانه احزاب ایران با تأکید بر اینکه سران قوا تنها در زمان انتخابات سراغ احزاب می‌آیند، اضافه کرد: با توجه به جایگاه ویژه احزاب، مسؤولان و سران قوا باید همیشه سراغی از آنها بگیرند.

حشمتیان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه باید حمایت جدی از احزاب داشته باشند، تصریح کرد: آنان باید حامی احزاب در کشور باشند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حزب علاقه‌مند بودند، افزود: مقام معظم رهبری نیز در گذشته نه‌چندان دور دبیرکل حزب جمهوری اسلامی بودند و علاقه‌مند به حزب هستند و سران قوا هم باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

عضو خانه احزاب ایران در ادامه تأکید کرد: باید توجه بیشتری در حوزه‌های فرهنگی نسبت به احزاب شود تا فرهنگ جامعه به‌طرف حزبی بودن سوق پیدا کند.

حشمتیان با اشاره به اینکه دولت دوازدهم و مجلس شورای اسلامی با برنامه‌ریزی‌های لازم برای احزاب یارانه در نظر بگیرند، تصریح کرد: دولت و خانه ملت همانند سایر کشورها در این راستا اقدام کنند تا احزاب روی پای خودشان بایستند و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم باید با احزاب تعامل و همفکری داشته باشد، اضافه کرد: دولت دوازدهم نباید به احزاب بی‌توجه باشد و باید از آن‌ها حمایت کند.

عضو خانه احزاب ایران با تأکید بر اینکه شماری از استان‌ها خانه احزاب دارند، تصریح کرد: سمنان، خراسان رضوی، گیلان، یزد و مازندران خانه احزاب دارند و سایر استان‌ها هم در آینده صاحب‌ خانه احزاب می‌شوند و هدف از این کار تعامل سه جریان مهم حزبی در استان‌هاست.

حشمتیان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری باید بداند حمایت از احزاب در کشور اهمیت خاصی دارد، اظهار کرد: بی‌توجهی به احزاب در حقیقت بی‌توجهی به مردم است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول