اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| مسؤولان وزارت کار این صداها را می‌شنوند؟ همزمان با سفر مدیران ارشد وزارت کار به چهارمحال و بختیاری بخشی از دردودل یکی از کارگران اخراجی یک واحد تولیدی منتشر می‌شود.
۱۳۹۹-۸-۷ ۰۴:۲۹ http://fna.ir/f0mwj1
0
۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سفرهای بدون دستاورد و تشریفاتی مدیران ارشد دولتی به یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور هم سبب بی اعتمادی عمومی به دولت و هم ناامیدی مردم از مسؤولان می‌شود.

ماه‌هاست مسئله اخراج صدها کارگر از یک واحد تولیدی در استان که در سنوات گذشته صورت گرفته و مطالبات آنان همچنان بدون پاسخ مانده است مورد توجه قرار گرفته است.

پس از پیگیری این مسئله از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرار مسؤولان واحد تولیدی از پاسخ‌گویی، بی‌تدبیری شورای کار و کارگری و نهایتا ارائه آمار متناقض توسط مدیران مربوطه و سکوت معنادار شخص اول دولت در استان موجب ناامیدی کارگران برای احقاق حق‌شان در استان شده است.

خبر ورود هیات مدیران ارشد وزارت کار در استان موجی از امید را در دل کارگران ایجاد کرد که بتوانند صدای خود را به گوش وزارت برسانند شاید گره‌ای از مشکلات‌شان باز شود؛ اما متاسفانه هیچ برنامه‌ای در سفر دو روزه مدیران وزارت کار برای شنیدن صدای این کارگران که تعدادشان به یک هزار نفر می‌رسد، پیش‌بینی نشده است.

در زیر بخشی از دردودل نماینده کارگران اخراج شده را ملاحظه خواهید کرد.

انتهای پیام/3339/م

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول