اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورود معاون سیاسی امنیتی استاندار به مشکلات کارگران اخراجی یک واحد تولیدی

استاندار چهارمحال و بختیاری پس از شنیدن تحقیقات خبرنگاران فارس در خصوص پیگیری مطالبات هزار کارگر اخراجی دستور برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان کارگران اخراجی، کارفرما و مسؤولان مربوطه را داد.

ورود معاون سیاسی امنیتی استاندار به مشکلات کارگران اخراجی یک واحد تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد؛ مطالبات صدها کارگر اخراجی برفاب پیش از ظهر امروز در استانداری چهارمحال و بختیاری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل کارخانه، نمایندگان کارگران معترض و خبرنگار فارس برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جلسه پیرو مطالبه یکی از خبرنگاران از استاندار در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس صورت گرفت که استاندار در همان جلسه به معاون سیاسی امنیتی خود دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این خصوص گفت: در این موضوع باید حرف کارگران و کارفرما شنیده شود و با توجه به منافع دو طرف تصمیم‌گیری شود و اداره کار  قاضی و مسؤول حفظ منافع دو طرف می‌باشد.

وی تاکید کرد: در صورتی که اداره کار نتوانسته باشد منافع دو طرف را رعایت کند یا کوتاهی و کم‌کاری از سوی این اداره صورت گرفته باشد قطعا با مدیر آن برخورد می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه، مشکلات صادرات و تحریم‌ها مشکلاتی برای واحدهای تولیدی و به تبع کارگران آن‌ها ایجاد کرده که لازم با دقت بررسی شود.

وی اظهار داشت: همواره رونق تولید، حمایت از واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کارگران جزو مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت دولت بوده است.

لازم به ذکر است خبرگزاری فارس در روزهای گذشته گزارشات متعددی در این خصوص منتشر کرده است. اینجا و اینجا و اینجا و اینجا

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول