اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توپ احداث بیمارستان رازوجرگلان در زمین وزارت بهداشت/ جانمایی کنید تا بسازیم!

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، نبود بیمارستان را از مشکلات اصلی راز و جرگلان عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان، جانمایی کند تا برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در این منطقه هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

توپ احداث بیمارستان رازوجرگلان در زمین وزارت بهداشت/ جانمایی کنید تا بسازیم!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوایی در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان پس از استماع ظرفیت‌ها و چالش‌های این شهرستان، اظهار کرد: به‌رغم کارهای زیاد انجام‌شده در بحث خدمات و توسعه زیربناها در راز و جرگلان اما این شهرستان هنوز دارای مشکلات فراوانی است.

وی نبود بیمارستان را از مشکلات اصلی راز و جرگلان عنوان کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان جانمایی و نقشه‌های لازم را تهیه کند تا برای آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان در این منطقه هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی حداکثر زمان برای ایجاد بیمارستان را دو ساله عنوان کرد و گفت: یک درمانگاه دولتی و داروخانه باید به‌طور شبانه‌روزی پاسخگوی نیازهای مردم راز و جرگلان باشد.

محورهای ارتباطی شهرستان راز و جرگلان از دیگر مباحث این نشست بود که هوایی در این باره گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نقاط حادثه‌خیز محور اصلی ارتباطی این شهرستان را ارزیابی کند تا قبل از فصل بارندگی عملیات‌ترمیم و تعریض جاده شروع شود.

وی با تأکید بر کمک به مدیریت شهری، افزود: هر شهرداری یک پروژه عام‌المنفعه برای استفاده مردم را تعریف کند تا کار شروع و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

تقویت شبکه ارتباطی و اینترنت از دیگر مطالبات مسئولان و مردم شهرستان رازو جرگلان بود که هوایی در این خصوص با تأکید بر رسیدگی به این درخواست، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا برای دسترسی راحت‌تر دانش آموزان به کلاس‌های درسی باید نقاط اصلی جمعیتی از سرعت بالایی از اینترنت برخوردار باشند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول