اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

احداث بیمارستان راز و جرگلان به‌زودی کلنگ زنی می‌شود

استاندار خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی ارتقا بیمارستان آشخانه خبر داد و گفت: احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان رازوجرگلان به‌زودی در این شهرستان کلنگ زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

احداث بیمارستان راز و جرگلان به‌زودی کلنگ زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی در آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی ارتقاء بیمارستان پورسینا در شهرستان مانه و سملقان از ۳۲ به ۶۴ تخت خواب اظهار کرد: ارتقاء بیمارستان پورسینای مانه و سملقان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه بهداشت و درمان می‌باشد.

وی افزود: ایجاد بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان از دغدغه‌های استان بود که طی نشستی که با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتیم احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی به‌زودی در این شهرستان کلنگ زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: ایجاد بیمارستان، تجهیزات، ارتقا و توسعه در هر گوشه‌ای از استان می‌تواند بار از روی سایر بخش‌ها و بیمارستان‌ها بردارد و مردم استفاده بهینه‌تری از حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

وی افزود: حق مردم استان بهره‌مندی از خدمات بیشتر در حوزه بهداشت و درمان است و یقیناً همراهی، هم‌افزایی و مشارکت موجود در نظر مردم به ما نیرو می‌بخشد و می‌توانیم کارها را به خوبی به‌پیش ببریم.

شجاعی همچنین در بخش پایانی سخنان خود از کلیه خدمات و تلاش‌های کادر درمان استان برای مقابله و مبارزه با بیماری کرونا به‌رغم تمامی نداشته ها نسبت به سایر نقاط کشور قدردانی کرد.

گفتنی است ساخت این پروژه که مساحت آن بالغ‌بر ۳ هزار و ۴۱۲ مترمربع می‌باشد ۱۵ ماه به طول بینجامد.

برای ارتقای این بیمارستان ۳۲ به ۶۴ تختخوابی بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است.

تأمین اعتبار این پروژه از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۹۸ می‌باشد که تاکنون ۳۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده‌شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول