اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری مانور بازگشایی مدارس سراسر استان یزد/ جزییات چگونگی بازگشایی مدارس

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان یزد گفت: مانور بازگشایی مدارس طبق دستورالعمل وزارتی بازگشایی مدارس ۱۰ شهریور برگزار می شود.

برگزاری مانور بازگشایی مدارس سراسر استان یزد/ جزییات چگونگی بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدعلی کارآموز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مانور بازگشایی مدارس در راستای پروژه مهر و به منظور بررسی میزان آمادگی مدارس جهت استقبال از سال تحصیلی 1400-1399 دهم شهریور 1399 در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

 دبیر ستاد پروژه مهر استان یزد با اشاره به بازگشایی مدارس با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در این خصوص اولین و مهمترین اصل برای آموزش و پرورش حفظ و تامین سلامت و بهداشت دانش آموزان است.
 
وی با اشاره به ابلاغ شیوه‌نامه بازگشایی مدارس از طریق وزارت، این شیوه‌نامه را مبنای عمل واحد‌های اداری و آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: روسای آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق ضمن تعامل مستمر با مدیران مدارس و برگزاری جلسات ، نسبت به توجیه مجموعه اقدام و پیام‌های لازم به فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان منتقل شود. 
 
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان یزد با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه سه وضعیت سفید ،زرد و قرمز پیش‌بینی شده است اظهار داشت: مدیران مدارس بر اساس وضعیت سه گانه سفید، زرد و قرمز نسبت به تدوین برنامه هفتگی و تصویب آن در شورای مدرسه اقدام کنند و برنامه‌های تدوین شده را دانش‌آموزان به خانواده‌ها نیز اطلاع‌رسانی کنند.
 
وی در پایان گفت: مدارس طبق دستورالعمل وزارتی وبا رعایت دستورالعملهای بهداشتی از 15 شهریور بازگشایی می شوند که آموزش به سه صورت حضوری، مجازی و ترکیبی است که برگزاری کلاس‌ های درس در مناطق با وضعیت قرمز بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا غیر حضوری می باشد.
با توجه به 3حالت سفید-زرد وقرمز مدارس بصورت حضوری-ترکیبی وغیرحضوری وبا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدارس فعالیت خود را از 15 شهریور آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول