اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مانور سراسری بازگشایی مدارس استان دهم شهریور برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مانور سراسری بازگشایی مدارس در راستای پروژه مهر و به منظور بررسی میزان آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید دهم شهریورماه برگزار می‌شود.

مانور سراسری بازگشایی مدارس استان دهم شهریور برگزار می‌شود

سید فیروز عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مانور سراسری بازگشایی مدارس در راستای پروژه مهر و به منظور بررسی میزان آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید در روز دوشنبه دهم شهریورماه در سطح کلیه مدارس استان برگزار می‌شود. 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در این مانور وضعیت ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، کلاس‌بندی و وضعیت بهداشتی مدارس بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه‌های بازگشایی مدارس به کلیه‌ نواحی و مناطق ابلاغ و جلسه متمرکز توجیهی و برنامه‌ریزی در این خصوص با حضور معاونین آموزشی نواحی و مناطق برگزار شده است.

عسگری با بیان اینکه آنچه که برای آموزش و پرورش اولویت دارد توجه به سلامت دانش‌آموزان است، اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش رعایت پروتکل‌های مصوب ابلاغی از ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان است.

 معاون آموزش متوسطه استان عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، مدارس استان در ۱۵ شهریورماه بازگشایی می‌شوند و با توجه به وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز برنامه‌ریزی‌های اجرایی آموزشی و پرورشی صورت گرفته است که امیدواریم با تجربه کسب شده بتوانیم برنامه‌های پیش‌بینی شده را در جهت کیفیت‌بخشی به فرایند تعلیم و تربیت پیش ببریم.
انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول