اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تامین نظم و امنیت مراسم‌های ملی و مذهبی با درایت نیروی انتظامی انجام می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت مراسم‌های ملی و مذهبی با درایت نیروی انتظامی به خوبی انجام می‌شود، گفت: در راستای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید همه ارگان‌ها ، مسؤولان و مردم پای کار باشند.

تامین نظم و امنیت مراسم‌های ملی و مذهبی با درایت نیروی انتظامی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فتح‌اله حقیقی در دیدار سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان و فرماندهان نیروهای مسلح استان و هیأت همراه با تقدیر از اقدامات پلیس و نیروهای مسلح در تامین نظم و امنیت جامعه و همراهی با مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: پرحجم ترین زحمات شورای تامین بر دوش پلیس است.

وی نیروی انتظامی را از نیروهای مهم و تاثیر گذار در جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی در جامعه مسؤولیت و ماموریت مهم و سنگینی بر عهده دارد، چرا که در عرصه‌های مهم اجتماع اثرگذار است.

رئیس شورای تامین استان زنجان با اشاره به اینکه اخلاق محوری، مردمداری و جامعه محوری نیروی انتظامی باعث افزایش میزان مشارکت مردم با پلیس و موجب محبوبیت این نیروی خدوم در جامعه شده است، گفت: در راستای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید همه ارگان‌ها، مسؤولان و مردم پای کار باشند و همراهی لازم را داشته باشند.

حقیقی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نیرویی بسیار ارزشمند و همیشه در صحنه است، گفت: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم نقش خود را در تامین امنیت و آرامش بشناسند و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا جامعه امن و آرام داشته باشیم.

استاندار زنجان در ادامه از تلاش و زحمات فرمانده انتظامی استان در تأمبن امنیت استان تشکر کرد و افزود: مبارزه مجاهدانه و شبانه روزی پلیس با فساد، قاچاق مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت یکی از شاخص‌های برتر این نیرو است.

حقیقی در ادامه با اشاره به تاثیر جرائمی مانند سرقت در کاهش شدید احساس امنیت بر تعامل تمام نهادها و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در خصوص پیشگیری و مقابله با سرقت تاکید کرد و گفت: قضاوت مردم درباره عملکرد پلیس، قضاوت خوبی است و مردم واقعا نیروی انتظامی را از خودشان می‌دانند.

خدمات‌رسانی به مردم و عزاداران حسینی از افتخارات پلیس است

 فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه این دیدار با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و ضمن تشریح برخی از اقدامات پلیس گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی نقش موثری در ارتقای امنیت دارد.

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم و عزاداران حسینی از بهترین، باارزش‌ترین و پرافتخارترین ماموریت‌های کارکنان پلیس است، افزود: هوشمندسازی پلیس رویکردی با هدف بهسازی خدمات است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با جدیت کامل مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا را اجرایی می‌کند و با تمام توان در کنار مردم است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی استان در ایام ماه محرم همچون سالیان گذشته با درک درست از خدمت به مردم، در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

سردار جهانبخش از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای پوشش امنیتی و انتظامی مراسم‌های ماه محرم خبر داد و گفت: پلیس استان با همه امکانات و توان در سایه همکاری و حمایت سایر سازمان ها ونهاد ها با همراهی مردم و مسئولان در راستای تامین نظم و امنیت مطلوب تلاش کرده که به حمدا... شاهد امنیت مطلوبی در استان شاهد هستیم و این استان یکی از استان‌های امن کشور است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول