اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تامین امنیت یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دشمنی استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: تامین امنیت یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

تامین امنیت یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج خانی‌پور در جلسه بازی جنگ نرم در فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با تقدیر از اقدامات کارکنان در استان اظهار کرد: نقش مشارکت مردم و هیأت‌های مذهبی با پلیس در تأمین امنیت مطلوب مراسمات عزاداری برجسته و اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر دنیا و کشور به سبب شیوع ویروس کرونا در خصوص نحوه برگزاری آئین‌های عزاداری سال جاری گفت: لازم است همه ما و همچنین مسؤولان هیأت‌ها ضمن رعایت دقیق نکات بهداشتی یک فضای باز و مناسب برابر شیوه‌نامه‌های اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری آئین‌های سوگواری فراهم کنیم.

 خانی‌پور با تأکید بر اینکه باید با روشنگری سیاسی و اسلامی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی از بروز آسیب‌ها و ناهنجاری در عزاداری‌ها پیشگیری کرد، گفت: باید با مشارکت همگانی، عزاداری‌های ماه محرم درخور شأن و جایگاه ارزشمند شهدای والامقام عاشورا برگزار و حداکثر مشارکت با پلیس به عمل آمده و پروتکل‌های‌های بهداشتی به صورت جامع رعایت شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مرکز فوریت‌های 110 پلیس در همه ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهد بود، خاطر نشان کرد: برابر سنوات گذشته تمهیدات لازم برای تامین امنیت مراسمات عزاداری فراهم و پوشش انتظامی، نظم بخشی، اجرای طرح‌های ترافیکی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به جد در دستور کار قرار دارد.

 خانی‌پور با اشاره به اینکه افزایش مشارکت اجتماعی موجب تقویت امنیت، آسایش و آرامش عمومی می‌شود بیان داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای غلبه بر مشکلات اجتماعی، بهترین شیوه کاهش ناهنجاری‌ها در بین اقشار مختلف مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان مردم را سرمایه اجتماعی پلیس و کارکنان پلیس را از مردم و در کنار مردم دانست و تاکید کرد: وقتی ما وظیفه‌مان را در قبال مردم خوب انجام دادیم، بازخورد آن به خودمان برگشته و مردم هم نسبت به ما مهربان، همدل و همزبان می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول