اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عزم جدی پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس در تامین نظم و امنیت عزاداری ها تابع مصوبات ستاد ملی کرونا است، گفت: تامین نظم و امنیت جامعه از افتخارات پلیس است .

عزم جدی پلیس برای تامین نظم و امنیت ماه محرم

آرش خلخالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بی‌شک موفقیت‌های حاصله در برقراری نظم و امنیت در جامعه حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان یگان‌های انتظامی و اجرایی است.
 
وی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت اجتماعی موجب تقویت امنیت، آسایش و آرامش عمومی می‌شود، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای غلبه بر مشکلات اجتماعی، بهترین شیوه کاهش ناهنجاری‌ها در بین اقشار مختلف مردم است.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان به آمادگی کارکنان انتظامی شهرستان زنجان برای انجام ماموریت‌های محوله اشاره و تأکید کرد: پلیس با همه توان در برقرای نظم و امنیت در سطح شهرستان تلاش خواهد کرد تا آنها مشکلی از لحاظ امنیت و ترافیک نداشته باشند.
وی رفتار مقتدرانه همراه با رافت اسلامی و شایسته را از ملزومات ماموریت‌های پلیس برشمرد که در ارتقای منزلت اجتماعی این سازمان نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کند.

خلخالی با بیان اینکه پلیس با توجه به حرمت ماه محرم و در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و خلاف مصالح عمومی برخورد می‌کند، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و برابر دستورالعمل و ضوابط دبیرخانه ستاد ملی مدیریت کرونا، برگزاری مراسم صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله‌گذاری و تجمعات حداقلی از ملزوماتی است که باید رعایت شود.

وی از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت مردم در جریان سوگواری‌های مام محرم در شهرستان خبر داد و افزود:‌ از متولیان هیأت‌ها،‌ مساجد،‌ تکایا و برگزارکنندگان مراسم‌ سوگواری می‌خواهیم با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول