اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف 35 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 35 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 35 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی داداش‌تبار از کشف ۳۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مصولات جنگلی در این شهرستان باخبر شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی ۳۵ تن انواع چوب‌های جنگلی قاچاق کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و بیان کرد: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

داداش‌تبار در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول