اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زندان دامغان به‌زودی به مکان جدید منتقل می‌شود

استاندار سمنان گفت: پیگیری‌های لازم برای انتقال زندان دامغان به انجام رسیده و به‌زودی زندان جدید دامغان به بهره‌برداری می‌رسد.

زندان دامغان به‌زودی به مکان جدید منتقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر عصر امروز در دیدار با محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی، با اشاره به روند جابه‌جایی زندان سمنان اظهار کرد: انتقال زندان مرکزی سمنان از محل قدیم خود واقع در مرکز شهر سمنان به زندان جدید، پروسه‌ای طولانی و زمان‌بر شده بود که با تلاش مسؤولان مربوطه به انجام رسید و خوشبختانه در حال حاضر با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نیستیم.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای انتقال زندان دامغان نیز گفت: مجموعه اقدامات و پیگیری‌های لازم به‌منظور اجرایی شدن این امر مهم به انجام رسیده و به‌زودی با رفع مشکل تأمین آب، زندان جدید دامغان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید. 

آشناگر در این دیدار با تأکید بر لزوم تخصیص اعتبار ابلاغ‌شده در خصوص زندان‌های سمنان و دامغان، خواستار تسریع در انجام این امر به‌منظور تکمیل و تجهیز این دو پروژه شد.

او عنوان کرد: تجهیز و جابه‌جایی زندان از مطالبات مهم مردم استان و به‌ویژه شهرستان‌های سمنان و دامغان است که امیدواریم با تکمیل این طرح‌ها و تخصیص 100 درصدی اعتبارات شاهد تحقق این خواسته و مطالبه مردم باشیم.‌

استاندار سمنان با قدردانی از تلاش تمام دستگاه‌ها و مدیران ملی و استانی به‌منظور جابه‌جایی زندان سمنان و تخلیه کاروانسرای شاه‌عباسی این شهر گفت: کاروانسرای شاه‌عباسی که بنا بر مقتضیات ادوار گذشته، به‌عنوان زندان مرکزی سمنان مورداستفاده قرار گرفته بود، میراثی کهن و ارزشمند برای مردم استان است.

آشناگر بیان کرد: لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این بنای کهن و باستانی و برچیده شدن دیوار و حصارهای آن اقدام و عملیات بهسازی و مرمت این کاروانسرا آغاز شود. 

استاندار سمنان اضافه کرد: شهرداری سمنان آمادگی دارد تا در صورت موافقت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی و در قالب یک تفاهم‌نامه نسبت به تحویل بنا و بهسازی این مجموعه برای استفاده عموم مردم اقدام و به ازای ارزش این ملک، خدمات موردنیاز این سازمان را ارائه کند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول