اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز طرح «احسان حسینی» در استان سمنان

طرح «احسان حسینی» در استان سمنان با هدفمند کردن نذور مردمی برای مستمندان جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان حسینی به نیازمندان آغاز شد.

آغاز طرح «احسان حسینی» در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان سمنان، هم‌زمان با ایام ماه محرم ماه عزاداری سیدالشهدا (ع)، طرح «احسان حسینی» از سوی این نهاد با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی ماه محرم و ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های مذهبی برای کمک به نیازمندان آغاز شد.

طرح احسان حسینی و نذرواره حسینی (پخت ۷۲ دیگ غذای) در هشت شهرستان این استان با هدف اطعام نیازمندان از روز پنجشنبه، پنجم محرم آغاز می‌شود.

در شهر سمنان روز پنجم محرم واقع در بیت‌الزهرا (س)، شاهرود روز عاشورا فاطمیه باغ زندان، دامغان یازدهم محرم هیأت محبین ولایت، امیرآباد یازدهم محرم هیأت انصار، مهدی‌شهر روز عاشورا هیأت رزمندگان اسلام، شهمیرزاد دهم محرم هیأت عاشقان سیدالشهدا، گرمسار هفدهم محرم هیأت منتظران آل یاسین و در هر شهرستان ۷۲ دیگ غذای نذری پخت و توزیع می‌شود.

طرح احسان حسینی نخستین بار از شهر امیرآباد دامغان کلید خورد که در مرحله نخست با توزیع ۳۰ تن اقلام و سبد غذایی بین نیازمندان شکل گرفت که در ادامه این طرح در کل استان مورد استقبال واقع شد. 

در سال ۹۷ حسینی ۲۲۰ تن در طرح کاروان احسان حسینی در قالب (برنج، روغن، ماکارونی و سایر اقلام خوراکی) با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۲۳*۸۸۷۷* به ساده‌ترین شکل ممکن و با تلفن همراه خود در طرح «احسان حسینی» کمک کنند و همچنین شماره‌حساب بانک صادرات ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت‌بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ آماده دریافت کمک‌های مردمی خواهد بود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول