اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زندان‌های سمنان نیازمند تجهیز/ بهره‌برداری کامل زندان‌های استان در اولویت است

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها با بیان اینکه زندان‌های استان سمنان نیازمند تجهیز سخت‌افزاری است، گفت: بهره‌برداری کامل دو زندان سمنان و دامغان، تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و ساخت و تکمیل زندان گرمسار در اولویت است.

زندان‌های سمنان نیازمند تجهیز/ بهره‌برداری کامل زندان‌های استان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس استان سمنان، سعید شاکر عصر امروز در دیدار علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اظهار کرد: دغدغه و تلاش استاندار سمنان در تکمیل و جابه‌جایی زندان‌های سمنان و دامغان قابل‌احترام و در خور تقدیر است.

وی اضافه کرد: زندان‌های استان سمنان در رده‌بندی زندان‌های کشور جزو زندان‌های نیازمند به توجه جدی و تجهیز سخت‌افزاری فراوان قرار دارد.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی افزود: با تلاش استاندار و سایر مسؤولان استان سمنان، عملیات تجهیز و جابه‌جایی زندان سمنان انجام و اقدامات مربوط به جابه‌جایی زندان دامغان نیز به‌زودی انجام خواهد شد.

شاکر بیان کرد: اولویت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی برای استان سمنان بهره‌برداری کامل از دو زندان سمنان و دامغان و همچنین تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و همچنین ساخت و تکمیل زندان گرمسار است.

وی گفت: به منظور رفع مشکل زندان گرمسار، رایزنی‌های مناسبی برای تأمین زمین موردنیاز زندان با جهاد کشاورزی گرمسار انجام شده است و امیدواریم با تملیک کامل این زمین بتوانیم عملیات ساخت و احداث زندان جدید گرمسار را نیز اجرایی کنیم.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی عنوان کرد: این سازمان اعتقاد دارد که باید ارزش‌افزوده حاصل از تغییر کاربری و یا سایر اقدامات انجام‌شده را برای بهبود وضع و ارتقای زندان‌ها در خود استان سمنان هزینه کند.

شاکر خاطرنشان کرد: سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آمادگی دارد تا در قالب تفاهم‌نامه‌ای مشترک با شهرداری سمنان به‌شرط تأمین بار عمرانی برخی پروژه‌های این سازمان در استان سمنان، امور واگذاری و بهره‌برداری از زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه‌عباسی را به این شهرداری واگذار کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول