اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم تصویب قوانین حمایت از ایثارگران

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس خواستار بازنگری و تصویب قوانین قابل اجرا برای حمایت از ایثارگران شد.

لزوم تصویب قوانین حمایت از ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس، علی‌اصغر خانی اظهار کرد: بالاخره جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و به‌طور کلی جامعه ایثارگری برای برپایی نظام اسلامی زحمات زیادی کشیده و بزرگ‌ترین سرمایه خود را برای تداوم انقلاب اسلامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند.

وی گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بدون توقع به جبهه‌ها رفتند و بسیاری از آنها که به شهادت رسیده یا جانباز و آزاده شدند، قطعاً به دنبال امتیازات مادی و درصد نبودند و الآن هم نیستند؛ اما مجموعه ایثارگران انتظار دارند که جایگاه واقعی و حقیقی خود را در کشور به دست آورند و این وظیفه‌ای است که بر عهده ما قرار دارد.

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس با اشاره به جان‌فشانی و صبوری جامعه ایثارگری در مقابل ناملایمات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متذکر شد: جامعه بزرگ ایثارگری در طول چهار دهه گذشته نشان داد که همانند قبل، آماده جان‌فشانی و تقدیم مهم‌ترین سرمایه خود در راه پاسداری از آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در این راه هیچ‌گونه کوتاهی و تردید به خود راه نخواهد داد.

خانی خاطرنشان کرد: ایثارگران ما مأخوذ به حیا هستند و به دنبال چیزی نیستند؛ بلکه این ما هستیم که به‌عنوان نماینده مجلس باید دنبال کار آنها باشیم و مطالباتشان را برآورده کنیم. مردم باید ببینند ایثارگران که یک روزی از همه چیز خود به خاطر حفظ نظام و کشور گذشته‌اند، نظام جمهوری اسلامی اکنون قدردان ایثارگری‌های آنان است.

وی در خصوص حمایت‌های قوه مقننه از جامعه ایثارگری تأکید کرد: مجلس باید قوانینی که به نفع این قشر ارزشمند و ایثارگر است تصویب کند.

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید بتواند خدمات، اقدامات لازم و جایگاه ارزشمند ایثارگران را با استفاده از چتر قانون به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/74001/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول