اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایثارگران نمادهای فرهنگی انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ایثارگران نمادهای فرهنگی انقلاب اسلامی هستند و رفتار و منش آنها باید الگوی شایسته‌ای برای همه باشد.

ایثارگران نمادهای فرهنگی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی صبح امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان شرکت توزیع برق استان سمنان، برگزاری این مراسم را یک اقدام ارزشمند برای ترویج ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: این شرکت جزو مجموعه‌های سرافرازی است که در حوزه تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یک دستگاه پیشتاز عمل می‌کند.

وی با اشاره به این‌که خدمت در صنعت برق یک توفیق است که نصیب کارکنان آن شده، یادآور شد: امسال با برنامه‌ریزی هوشمندانه و اجرای برنامه‌های فرهنگی مؤثر، تابستان بدون خاموشی را سپری کردیم که این مهم جای بسی قدردانی از تلاشگران این عرصه مقدس دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان این‌که ایثارگران نمادهای فرهنگی انقلاب هستند، افزود: وجود ایثارگران در هر مجموعه یک نعمت است و باید قدر و منزلت ایثارگران را بدانیم؛ چراکه آنها نوک قله‌های مجاهدت برای اسلام و انقلاب هستند و در اقتدار این جامعه اسلامی سهم بزرگی دارند.

سلامی اظهار کرد: امروز نسل چهارم انقلاب در مجموعه‌ها فعالیت می‌کنند و به‌عنوان نمادهای ایثارگری و شهادت، نگاه آنها به ایثارگران است و رفتار و منش ایثارگران باید طوری باشد که الگوی شایسته‌ای برای همگان باشند.

وی با بیان این‌که کار برای رضای خدا، لذت‌بخش است، تصریح کرد: انجام سریع کار مردم و برخورد با گشاده‌رویی و سعه‌صدر باعث می‌شود تا رضایت مردم افزایش یابد و برخوردهای ارزشی و انقلابی، برای مراجعه‌کنندگان یک خاطره خوب محسوب شود و این‌ها از مصادیق رفتارهای ایثارگرانه کارکنان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس که در اوج قله‌های اخلاق و معنویت قرار داشتیم، تذکری است برای امروز ما و سلاح شجاعت، ایثار، وحدت، پیروی از ولایت فقیه و توکل به خدا ازجمله عوامل پیروزی ما در هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می‌رود.

در این مراسم از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول