اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گفتمان مقاومت؛ ثمره جان‌فشانی ایثارگران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ایجاد گفتمان مقاومت ثمره جان‌فشانی ایثارگران و استقامت خانواده شهدای والامقام دوران دفاع مقدس است.

گفتمان مقاومت؛ ثمره جان‌فشانی ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده عصر امروز در دیدار با خانواده شهید والامقام علی حامدی، از شهدای شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه شهدا کار بسیار بزرگی کردند و این خط همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: ثمره رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ایثارگران و استقامت خانواده شهدا، استقرار گفتمان مقاومت است.

وی با عنوان اینکه صحنه صحنه و جای جای جبهه‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس مشحون از فداکاری فرزندان این مرزوبوم است، افزود: پیشرفت‌های حاصله و عزت و آبرویی که در حال حاضر داریم، مرهون خون شهداست و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه جایگاه شهدا تفسیر و عظمت خاصی دارد، یادآور شد: خوشا به حال والدینی که با بهره‌گیری از اعتقادات و ارزش‌های اسلامی توانستند فرزندان مکتبی و اعتقادی به ایران اسلامی تقدیم کنند و تکریم خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است.

در این دیدار که سرپرست حوزه مقاومت بسیج ادارات استان و اعضای شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان سمنان نیز حضور داشتند، پدر و مادر شهید، خاطراتی از سجایای اخلاقی این شهید گران‌قدر را ارائه کرده و از خانواده شهید حامدی با اعطای لوح و هدیه‌ای تقدیر به عمل آمد.

علی حامدی در یازدهم مردادماه سال 1348 متولد شده و در 29 آبان ماه 1362 در منطقه عملیاتی ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2249/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول