اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بررسی مصوبه برکناری شهردار فردیس در صحن غیرعلنی شورا

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: هنوز رای کمیته تطبیق فرمانداری در خصوص انتخاب شهردار به شورا ابلاغ نشده است.

بررسی مصوبه برکناری شهردار فردیس در صحن غیرعلنی شورا

سید حسن افتخاریان، رئیس شورای شهر فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در  خصوص نتیجه نشست کمیته تطبیق فرمانداری در خصوص مصوبه شورا برای برکناری شهردار و انتخاب سرپرست شهرداری فردیس، گفت: رای کمیته تطبیق فرمانداری هنوز به شورا ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه نشستی در خصوص مرجع صالح به رسیدگی به موضوعات فوق، در شورا در حال برگزاریست، افزود: در حال حاضر باید بررسی شود به لحاظ قانون، مصوبه شورا در خصوص برکناری شهردار لازم الاجراست یا خیر؟!  

رئیس پارلمان شهری فردیس با تاکید بر اهمیت تعیین مرجع صالح به رسیدگی به مصوبه شورا در خصوص برکناری شهردار، بیان کرد: بررسی اینکه مطابق قانون کدام مرجع ازمیان هیأت تطبیق فرمانداری یا وزارت کشور که حکم شهردار را صادر کرده، صالح به رسیدگی در خصوص مصوبه برکناری شهردار است؛ در این نشست مورد توجه قرار دارد. 

گفتنی است شورای شهر فردیس طی نشستی غیرعلنی که در روز سه شنبه گذشته برگزار شد محمدخسروزاده شهردار فردیس را به دلیل احراز عدم سکونت در محل خدمت برکنار و در همان نشست مصطفی سعیدی سیرائی را به عنوان سرپرست شهرداری فردیس معرفی کردند که روز گذشته این تصمیم از سوی استاندار البرز ملغی و خسروزاده در سکان شهرواری ابقاء شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول