اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شهردار فردیس یکشنبه انتخاب می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: منتخبان مرحله دوم انتخاب شهردار فردیس فردا یکشنبه رزومه خود را به شورای اسلامی شهر ارائه می دهند و شهردار فردیس انتخاب می شود.

شهردار فردیس یکشنبه انتخاب می شود

رضا اسماعیلی ذبیحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز با اشاره به اینکه از افراد معرفی شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر فردیس برای تصدی شهرداری، چهار کاندیدا به مرحله دوم راه یافته اند، گفت: منتخبان مرحله دوم انتخاب شهردار فردیس فردا یکشنبه رزومه خود را به شورای اسلامی شهر ارائه خواهند کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه کاندیداهای منتخب فردا بعد از ظهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس برنامه های خود را ارائه می دهند، اظهار کرد: در انتها با رأی اعضای شورای اسلامی شهر فردیس، شهردار منتخب این شهر از میان این کاندیداها انتخاب می شود.

لازم به ذکر است که پس از استعفای غفاری، مهدی فاطمی به عنوان شهردار بعدی فردیس انتخاب شد که وزارت کشور با ارسال نامه ای صلاحیت وی را تأئید نکرد و شورای شهر فردیس را به انتخاب شهردار جدید مکلف کرد.

انتهای پیام/د/1105/س/1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول