اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تقدیر خیرین گنبدی از کادر درمانی و پرستاری

خیرین و نیکوکاران گنبدی از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌های گنبدکاووس به پاس مجاهدت در برابر بیماری کرونا تقدیر کردند.

تقدیر خیرین گنبدی از کادر درمانی و پرستاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بیماری کرونا در کنار همه صحنه‌های دلخراشی که برای مردم ایران اسلامی و تمام دنیا رقم زد، تصویرگر صحنه‌های لذت‌بخشی از همدلی، نوع دوستی و مهربانی در سرتاسر این مرز پرگهر به ویژه در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس بود.

خیرین گنبدی همواره و در طول سال‌های متمادی در عرصه‌های مختلفی از جمله ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی و درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی، کمک به نیازمندان و حضور در کنار مردم در حوادث غیرمترقبه خوش درخشیده‌اند و در سطح استان گلستان و گاهی در سطح کشور نیز زبانزد شده‌اند.

در ماجرای بیماری کرونا و در مسیر مبارزه با این بیماری خیرین گنبدکاووس باز هم صحنه‌های افتخارآمیز دیگری را رقم زدند و ضمن خرید چندین دستگاه تنفس مصنوعی و بسیاری از اقلام بیمارستانی، تهیه بالغ بر 50 هزار ماسک، تولید هزاران گان، تهیه اقلام بهداشتی و غذایی و ... در مسیر کمک به نیازمندان نیز اقدامات موثری را صورت دادند.

اما در تازه‌ترین اقدام خیرین گنبدکاووس «حاج محمد کاشانیان» و «حجت‌الاسلام علی فتحی» به نمایندگی از مجموعه نیکوکاران شهرستان با تهیه هدایایی در بیمارستان‌های پیامبراعظم (ص)، شهید مطهری و آیت‌الله طالقانی حاضر شده و از کادر درمانی و پرستاری این بیمارستان‌ها تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/83014/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول