اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تردد خودرو برای گنبدی ها در روز طبیعت از درب منزل ممنوع شد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه روز طبیعت نباید موجب بروز پیک دوم بیماری کرونا در شهرستان شود، گفت: به همین منظور تردد خودروها در گنبدکاووس در این روز از درب منزل ممنوع است.

تردد خودرو برای گنبدی ها در روز طبیعت از درب منزل ممنوع شد

عبدالقدیر کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس از همان بامداد روز هشتم فروردین، اظهار کرد: به لطف خدا همیاری مردم با دستگاه‌های اجرایی و پلیس راهور در اجرای این طرح بسیار خوب بوده که جا دارد از همه مردم تشکر کنم.

وی با بیان اینکه تمامی مبادی غیررسمی و فرعی ورود و خروج به شهرستان را نیز مسدود کرده‌ایم، افزود: بالغ 10 مسیر فرعی نیز توسط عوامل تلاشگر راهداری و دهیاری‌ها بسته شده تا هرگونه ورود و خروج تا پایان اجرای طرح صورت نگیرد.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برای استفاده شهروندان از خودروهای بین شهری در صورت ضرور تاکسی‌های بین شهری در نظر گرفته شده‌اند، خاطرنشان کرد: در مواقع ضروری برای رفت و آمدهای کاملا حساس و ضروری خودروهای عمومی تاکسیرانی در مبادی ورودی و خروجی گنبدکاووس آماده خدمت‌رسانی هستند.

کریمی با اشاره به ضرورت جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور در اماکن تفریحی، جنگل‌ها و پارک‌ها در روز طبیعت، ادامه داد: براساس مصوبه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا هرگونه تردد از درب منزل در روز 13 فروردین ماه در گنبدکاووس ممنوع است.

وی از توقیف خودروهایی که در روز طبیعت اقدام به تردد می‌کنند خبر داد و گفت: علاوه بر توقیف یک ماهه خودروها مبلغ 500 هزار تومان نیز به عنوان جریمه برای این خودروها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول