اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

# هواتودارم| آستین دانشجویان گنبدی برای کارگران بیکار شده بالا رفت

دانشجویان دانشگاه گنبدکاووس در اقدامی خودجوش برای کارگران بیکار شده در شرایط کرونایی بسته‌های معیشتی تهیه کردند.

# هواتودارم| آستین دانشجویان گنبدی برای کارگران بیکار شده بالا رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در این روزها و در کوران اخبار و رخدادهای کرونایی و در شرایطی که همه مردم و مسوولان با دغدغه مقدس سلامت مردم و پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند در گوشه و کنار شهر اتفاقاتی رخ می‌دهد که اگر به آن بی‌توجهی شود قطعا آسیب‌های بزرگی را به جامعه و برخی اقشار خاص وارد خواهد کرد.

در این روزها طبیعتا کارمندان دولت و دستگاه‌های اجرایی و برخی شرکت‌های خصوصی حتی اگر در اداره حاضر نشده و در منزل استراحت کنند از حقوق و مزایای خود محروم نخواهند شد اما هستند کارگرانی که در شرایط اخیر کاملا از کار بیکار شده و هیچ منبع درآمدی برای هزینه‌های خانواده در روزهایی که در سنت ما به نوروز موسوم شده است، ندارند.

از همین روز دانشجویان بومی و غیربومی دانشگاه دولتی گنبدکاووس در اقدامی شایسته و ابتکاری به منظور همدردی و کمک به کارگرانی که در ایام بروز و شیوع بیماری کرونا کار خود را از دست داده‌اند با تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی به ویژه بسته‌های غذایی و تحویل آن به خانواده‌های این کارگران گامی در حد توان خود بردارند.

این دانشجویان عزیز که از استان‌های مختلف کشور مشغول به تحصیل در شهرستان گنبدکاووس هستند با پیوستن به این پویش و با حضور در مناطق حاشیه‌ای و روستاهای مختلف شهرستان‌های خود این اقدام را تداوم بخشیدند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول