اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 1000 بسته بهداشتی و معیشتی در مینودشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت با اشاره به لزوم حضور همه جانبه مردم و مسوولان در میدان مبارزه با کرونا، گفت: بیش از یک هزار بسته بهداشتی و معیشتی در میان نیازمندان شهرستان مینودشت توزیع شد.

توزیع 1000 بسته بهداشتی و معیشتی در مینودشت

جعفر ذوبی‌سرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در اواسط اسفندماه سال گذشته وارد میدان مقابله شد، اظهار کرد: در همان روزهای ابتدایی در گام نخست عملیات ضد عفونی در زیارتگاه‌ها و اماکن مقدس شهرستان‌های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه انجام شد.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه بعضی از روستاها به همت هیات امنا عزیز کاملا ضدعفونی شده است، افزود: از دیگر خدمات اولیه این اداره اهدا بیش از 2 هزار ماسک  و یک هزار محلول ضدعفونی دست در قالب بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین اقشار ضعیف و ‌محروم جامعه تقسیم شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان با تاکید بر اینکه این اداره با همت و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، پایگاه‌های بسیج و هیات‌های مکتبی در نیمه دوم تعطیلات فروردین ماه در حال بسته‌بندی پک‌های بهداشتی و فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل محلول ضدعفونی دست و سطوح، ماسک، متن دعای هفتم صحیفه سجادیه، بروشور توصیه‌های بهداشتی و پوستر همه واقف باشیم به همراه هدیه‌ای برای کودکان خانواده می‌باشد.

ذوبی‌سرابی با اشاره به اینکه عملیات ضدعفونی سطح شهری نیز با همکاری گروه‌های جهادی، هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه و همچنین خیرین عزیز صورت خواهد گرفت، ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت در قالب طرح دست‌های مهربانی تعداد ۵۰ بسته آذوقه غذایی و ۲۵ بسته گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان از محل اجرای نیت واقفین خیراندیش و خیرین عزیر توزیع کرده است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول