اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 5000 بسته معیشتی و بهداشتی بین محرومان گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در راستای کاهش مشکلات معیشتی اقشار آسیب‌پذیر و کمک به حفظ رعایت نکات بهداشتی بیش از 5 هزار بسته حمایتی معیشتی و بهداشتی تا پایان تعطیلات نوروز بین اقشار آسیب‌پذیر استان گلستان توزیع می‌شود.

توزیع 5000 بسته معیشتی و بهداشتی بین محرومان گلستان

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر استان گلستان و کاهش مشکلات معیشتی مردم محروم تاکنون 495 بسته موادغذایی ضروری در قالب بسته حمایتی معیشتی و بهداشتی بین مردم محروم و بی‌بضاعت توزیع شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروز این تعداد به بیش از 5 هزار بسته برسد.
وی با اشاره به بسته شدن اماکن متبرکه و امامزادگان در راستای پیشگیری  از شیوع و مقابله با بیماری کرونا افزود: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی اماکن متبرکه و امامزادگان بسته است اما با رایزنی‌های انجام شده با صداوسیما و ستاد پیشگیری و مقابله با این ویروس در استانداری مقرر شد تا ارادتمندان به اهل بیت در زمان سال تحویل و دیگر ایام خاص از طریق صداوسیما و فضای مجازی با امامزادگان ارتباط برقرار کرده و فضای معنوی برای خود و خانواده فراهم کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با تاکید بر عدم مراجعه حضوری مردم به اماکن متبرکه و امامزادگان ادامه داد: از مردم و هموطنان عزیز خواهشمندیم امسال از مراجعه حضوری به این اماکن متبرکه امتناع کنند تا از تجمع جلوگیری شده و زنجیره شیوع و انتقال این بیماری هرچه زودتر شکسته شود.

* ایستگاه سلامت در 12 امامزاده شاخص گلستان/ توزیع 110 هزار ماسک در بین اقشار آسیب‌پذیر و بیمارستان‌ها گلستان
وی با بیان اینکه ایستگاه سلامت و تولید ماسک با محوریت امامزادگان در ایام نوروز در 12 امامزاده شاخص گلستان تشکیل می‌شود، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و متبرکه در سراسر کشور با همکاری سپاه، بسیج، اصحاب وقف و داوطلبان مردمی ضمن ضدعفونی اماکن متبرکه و امامزادگان در طی 20 روز در  12 امامزادگان شاخص استان کارگاه تولید ماسک و ایستگاه سلامت دایر می‌شود تا اقلام بهداشتی و پزشکی بر طبق استاندارد بهداشتی تهیه شود.
سلیمانی‌فرد خاطرنشان کرد: 110 هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید و بین اقشار آسیب‌پذیر و بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول