اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع گان پرستاری در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس از توزیع 80 دست گان پرستاری و بسته‌های معیشتی در محلات حاشیه‌ای این شهرستان خبر داد.

توزیع گان پرستاری در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس

صالح محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه در هفته‌های گذشته و از آغاز روزهای شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: گزارش اقدامات این اداره را در ماه اسفند و پیش از عید نوروز به استحضار مردم رسانده‌ایم و از روز عید نوروز نیز فعالیت‌ها را تداوم بخشیده‌ایم.

وی با بیان اینکه در روزهای پس از عید نوروز در مرحله نخست توزیع بسته‌های بهداشتی شامل صابون، مایع دستشویی، مایع ضدعفونی کننده، وایتکس و دستمال کاغذی را بین مردم توزیع کردیم، ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی شامل پنیر، خامه، آجیل، شیرینی، شکلات، نیز در دستور کار ما بود که روز دوم فروردین صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از دوخت 80 دست لباس مخصوص پرستاری و تحویل آن به کادر درمانی و پرستاری بیمارستان پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: این عزیزان در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول مجاهدت هستند و وظیفه همه ماست که به آنها کمک کنیم.

محبی با تاکید بر اینکه در حال تهیه و بسته بندی بسته‌های معیشتی برای خانواده های نیازمند هستیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارگران ساختمانی، نیروهای خدماتی و نگهبانان مراکز تجاری و ... که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اماکن و کسب و کار آسیب جدی معیشتی دیده‌اند در این طرح مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمامی هیئت امنای مساجد را موظف کرده‌ایم تا بعد وقبل از پخش اذان از مناره‌های مسجد فایل ضبط شده توصیه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا را پخش کنند، تصریح کرد: سایر نهادهای انقلابی نیز در مسیر مبارزه با کرونا در میدان هستند و قطعا با همدلی و همکاری می‌توانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول