اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ مرداد 98| آذری از مدیرعاملی ذوب‌آهن برکنار شد/ عمل موفقیت‌آمیز سهراب مرادی

مهم‌ترین اتفاقات ورزشی استان اصفهان در مرداد ماه سال 1398 را در این گزارش مرور می‌کنیم.

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ مرداد 98| آذری از مدیرعاملی ذوب‌آهن برکنار شد/ عمل موفقیت‌آمیز سهراب مرادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش اصفهان در سال ۹۸ اتفاقات متفاوت تلخ و شیرین زیادی را به خود دید و از همین رو قصد داریم در گزارش‌هایی سلسله‌وار به بررسی مهم‌ترین اتفاقات ورزشی اصفهان در هر ماه سال ۹۸ بپردازیم.

مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی استان اصفهان در مرداد ماه ۹۸

✅ در سوم مرداد ماه وزیر جوانان و ورزش عراق وارد اصفهان شد، احمد ریاض طالب در این سفر با استاندار اصفهان دیدار داشت و در ادامه از اماکن تاریخی شهر نیز بازدید کرد؛ این وزیر عراقی پس از بازدید اماکن ورزشی اصفهان از جمله ورزشگاه نقش‌جهان، اصفهان را ترک کرد.

✅ در روز ۸ مرداد در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ ۲۰۱۹ در دو گروه مردان و زنان که در شهر «پیون چانگ» کره‌جنوبی برگزار شد، محبوبه شفیع‌زاده ۲ مدال طلا، علی شفیع‌زاده یک مدال نقره و یک برنز، مصطفی یبلویی یک مدال نقره و یک برنز و علی شاهسنایی ۲ مدال برنز کسب کردند.

✅ در روز ۱۴ مرداد تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاتحاد عربستان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

در بازی برگشت نیز که روز ۲۱ مرداد برگزار شد ذوب‌آهن با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

✅ در روز ۲۷ مرداد در مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های آسان پرداخت، فولاد مبارکه و مس سونگون با کسب بیشترین امتیازات تاکنون پیشتاز رقابت‌ها بودند.

از سپاهان رضا قاسمی در ۱۰۰ متر اول، کیوان قنبر‌زاده در پرش ارتفاع اول، حسن عابدی در ۵ هزار متر سوم، مهدی صابری در پرتاب وزنه سوم، مسلم نیادوست در دوی هزار و ۵۰۰ متر اول و میلاد دریساوی در پرش سه‌گام دوم شدند.

✅ در روز ۲۹ مرداد سهراب مرادی در آلمان از ناحیه شانه تحت عمل جراحی موفقیت‌آمیز قرار گرفت؛ سهراب مرادی که در جریان تمرینات دچار دررفتگی از ناحیه کتف شد، بعد از این مصدومیت بلافاصله برای گرفتن MRI عازم بیمارستان شد و سپس برای معاینات دقیق‌تر عازم آلمان شد تا بهترین تصمیم در خصوص قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گرفته شود.

✅ در روز ۲۹ مرداد مسابقات شمشیربازی پیش‌کسوتان قهرمانی آسیا در چین تایپه برگزار شد و تیم ملی کشورمان موفق شد در پایان مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند؛ تیم ملی شمشیربازی در بخش اپه که با ترکیب فرهاد رضایی، سعید امین‌صدری، محمد عرفان‌فر و بهرام امین‌صدری در این مسابقات شرکت کرده بود، در رقابت با ۱۴ تیم شرکت‌کننده موفق به کسب نشان ارزشمند برنز شد.

همچنین در بخش انفرادی فرهاد رضایی در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز به دست آورد؛ فرهاد رضایی، سعید امین‌صدری و بهرام امین‌صدری ملی‌پوشان اصفهانی بودند که در این رقابت‌ها حضور داشتند و توانستند برای کشورمان افتخار‌آفرینی کنند.

✅ در روز ۳۱ مرداد در مسابقات شنا قهرمانی جوانان جهان در شهر بوداپست مجارستان متین سهران شناگر جوان اصفهانی تیم ملی در ماده ۲۰۰ متر مختلط به آب زد؛ سهران در دور مقدماتی با ثبت زمان ۲:۰۹٫۴۵ موفق به جابجایی رکورد رده سنی جوانان این ماده شد و به کار خود پایان داد؛ رکورد ۲۰۰ متر مختلط پیش از این با زمان ۲:۱۱٫۱۵ به نام سهران ثبت شده بود.

✅ در روز ۳۱ مرداد جواد محمدی به عنوان مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن معرفی شد و جایگزین سعید آذری در این منصب شد؛ آذری که از سال ۱۳۹۲ مدیر عامل این باشگاه بود، پیش از این از عضویت هیأت مدیره باشگاه کنار گذاشته شده بود.

منصور یزدی‌زاده مدیر عامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با حضور در جمع سبزپوشان ذوب‌آهن در هتل پیروزی، ضمن تشکر از زحمات سعید آذری، جواد محمدی را به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان معرفی کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول