اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ خرداد 98| صعود مقتدرانه ذوب‌آهن به حذفی آسیا/ ثبت قرارداد غفور با لوبه ایتالیا

مهم‌ترین اتفاقات ورزشی استان اصفهان در خرداد ماه سال 1398 را در این گزارش مرور می‌کنیم.

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ خرداد 98| صعود مقتدرانه ذوب‌آهن به حذفی آسیا/ ثبت قرارداد غفور با لوبه ایتالیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش اصفهان در سال 98 اتفاقات متفاوت تلخ و شیرین زیادی را به خود دید و از همین رو قصد داریم در گزارش‌هایی سلسله‌وار به بررسی مهم‌ترین اتفاقات ورزشی اصفهان در هر ماه سال 98 بپردازیم.

مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی استان اصفهان در خرداد ماه 98

✅ در روز 2 خرداد هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن دربی اصفهان را برگزار کردند.

این بازی حساس که برای تعیین سرنوشت جایگاه سوم جدول رده‌بندی از اهمیت خاصی برخوردار بود، در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم فاصله خود را با ذوب‌آهن رده چهارمی بیشتر کند.

✅ در روز 6 خرداد به دعوت سپیده‌سادات هاشمی سرپرست تیم ملی بانوان، مائده برهانی، شکوفه صفری، فرزانه مرادیان، فاطمه عنایت، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، منا دریس‌محمودی و مائده اسکندری از اصفهان به همراه والیبالیست‌هایی از استان‌های کشور به هفتمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران دعوت شدند؛ این بازیکنان از 7 تا 13 خرداد در کمپ شهید چمران به تمرین پرداختند.

✅ در روز 8 خرداد در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان از تیم پرسپولیس تهران پذیرایی کرد که در این دیدار پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی به گل دست پیدا کرد و با پیروزی یک بر صفر به فینال راه پیدا کرد.

✅ در روز 9 خرداد در چارچوب هفته ششم و پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیداری معوقه که به دلیل مشکلات و مسائل امنیتی از شهر کربلا به دوحه منتقل شده بود، به مصاف حریف سعودی خود رفت و با تساوی بدون گل به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی رسید.

✅ در روز 12 خرداد علی‌رضا منصوریان با حضور در جلسه هیأت‌ مدیره باشگاه ذوب‌آهن با این باشگاه برای هدایت سبزپوشان اصفهانی در فصل آتی لیگ برتر فوتبال به توافق رسید؛ یک روز بعد نیز امیر قلعه‌نویی قرارداد خود با تیم سپاهان را یک فصل دیگر تمدید کرد.

✅ در روز 14 خرداد امیر غفور پشت خط‌ زن اصفهانی تیم ملی والیبال ایران که سال گذشته در تیم مونزا توپ می‌زد تیم باشگاهی‌اش را تغییر داد؛ ستاره والیبال ایران پس از انجام مذاکرات، قراردادی یک ساله با این تیم منعقد کرد و فصل جاری در سری A ایتالیا توپ زد.

✅ در روز 18 خرداد در مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 سجاد مردانی، تکواندو‌کار اصفهانی در وزن 80+ کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی رو در روی «ولادیسلاو لارین» روس دارنده مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی جهان، 2 طلای قهرمانی اروپا، 7 طلا و نقره گرندپری قرار گرفت و در حالی‌ که تا راند دوم از حریف خود جلو بود، در راند سه نتیجه را 9 بر 4 واگذار کرد و به نشان برنز رسید.

✅ در روز 21 خرداد سعید برخورداری یکی از دروازه‌بانان اصفهانی و با‌تجربه هندبال ایران است که با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از حضور در بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

وی که از سوی علی‌رضا حبیبی برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت شده بود، همچنین با ارسال نامه‌ای به فدراسیون هندبال از اقدام خود خبر داده بود و خداحافظی خود را اعلام کرده بود.

✅ در روز 22 خرداد مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان برگزار شد و در پایان این انتخابات از بین اعضایی که حضور داشتند رأ‌ی‌گیری شد و سعید صادقی با 16 رأی از 16 رأی موجود به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان انتخاب شد.

✅ در روز 23 خرداد مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان اصفهان برگزار شد و در پایان این انتخابات از بین اعضایی که حضور داشتند رأ‌ی‌گیری شد و محمود یسلیانی که 4 سال قبل نیز رئیس هیأت اسکی بود بار دیگر با 14 رأی از 14 رأی موجود به عنوان رئیس هیأت اسکی استان اصفهان انتخاب شد.

✅ در روز 27 خرداد تیم کاتاروهای اصفهانی متشکل از زهره میرزاخانیان، مریم کریمی و فاطمه چیذری به همراه 5 تیم از سراسر کشور برای رقابت‌های انتخابی کاتای تیمی بانوان دعوت شدند، این رقابت‌ها از 28 خرداد در سالن کبکانیان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/63090/آ 10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول